قیمت سم پاش موتوری چهار زمانه در معتبرترین مرکز فروش

سم پاش از ابزارهای ضروری در کشاورزی و باغبانی است، که به وسیله ی آن سم و مواد آفتکش را در مقیاس های مختلف و در کاربری ها و کاربردهای گوناگون، پخش واسپری می کنند تا کار سمپاشی در محیط های کوچک و حتی بزرگ آسان شود.

استفاده از سمپاش موجب صرفه جویی در زمان، افزایش سرعت کار و صرفه جویی در میزان سم و مواد شیمیایی می شود. از مزایای دیگر استفاده از سمپاش می توان به کاهش چشمگیر هزینه های سمپاشی، افزایش راندمان و بازدهی سمپاشی و پخش سم به طور یکنواخت اشاره کرد.

ادوات کشاورزی برزگر همدان براساس نوع فعالیت کشاورزی به دو دسته تقسیم می شوند :

  • سمپاش های زراعی

سمپاش پشت موتوری

سمپاش پشت موتوری لانس دار

  • سمپاش های باغی

سمپاش فرغونی (سم پاش موتوری چهار زمانه)

سمپاش زنبه ای

سمپاش های حمل تراکتوری

قیمت سمپاش موتوری وابسته به فاکتورهایی چون؛ نوع سمپاش، ظرفیت و حجم سمپاش، قدرت موتور، طول و جنس شلنگ همراه سمپاش، طول لانس، جنس و کیفیت لانس، نازل و سوییچ، برند و کشور سازنده و سایر ویژگی های آن بستگی دارد.سمپاش ها در انواع ساده تا پیچیده و سنگین قابل دسته بندی هستند و بر این اساس نیز قیمت گذاری می شوند. ادوات کشاورزی صحرایی با کاربرد وسیع تر و صنعتی، به مراتب قیمت بالاتری دارند. همچنین هر چه مخزن سمپاش بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. همچنین سمپاش ها نیز دارای برند های مختلف چینی، اروپایی و ایرانی هستند. معمئلا برند های برتر قیمت بیشتری نسبت به سایر برند ها دارند.

قیمت سم پاش موتوری چهار زمانه در معتبرترین مرکز فروش

بررسی رقابت بین کشورهای صادرکننده انواع سم پاش

بررسی رقابت بین کشورهای صادرکننده انواع سم پاش از آنجا که تحولات خاورمیانه و ایران تاثیر متقابل و متداخلی بر یکدیگر دارند و منطقه خاورمیانه به عنوان یکی از اولویت های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران همواره جایگاه انکارناپذیری در جهت گیری این سیاست ها داشته است، فهم و شناخت اقتصاد خاورمیانه با استفاده از ابزارهای تحلیلی مختلف بسیار حایز اهمیت می باشد.تقویت شاخص های رقابت پذیری شرط لازم برای تداوم موفقیت در بازارهای جهانی است. بنابراین شناخت بهتر وضعیت تجاری کشورهای مهم صادراتی سم پاش های کشاورزی در خاورمیانه، رویه صادرات، مراحل ترخیص کالا و همچنین جهان و نقاط ضعف و قوت آن، در رشد بهتر امر صادرات به ما کمک شایانی می کند.

صادرات انواع سم پاش توسط فروشندگان به بازار جهانی موجب پرطرفدارتر شدن این کالا در بازار کشورهای دیگر شده است. انواع متعدد سمپاش دستی نیز سالانه به بازارهای کشورهای اروپایی صادر می گردد و صادرات آنها موجب ارزآوری بالایی برای کشور می شود. دلیل صادرات عمده سمپاش ها تولید انبوه این کالا توسط تولیدکنندگان دستگاه سمپاش می باشد که باعث شده است تعداد زیادی از آن ها به بازارهای جهانی نیز عرضه شود البته نباید از کیفیت کالاهای ایرانی هم غافل شد که همین با کیفیت بودن آنها نیز موجب پر فروش تر شدن این کالا شده است.

فاکتورهای موثر در افزایش کیفیت تولید سم پاش درجه یک

فاکتورهای موثر در افزایش کیفیت تولید سم پاش درجه یک از فاکتورهای موثر در افزایش کیفیت تولید سم پاش درجه یک می توان به موارد زیر اشاره کارد:

قدرت و ظرفیت مناسب: به طوری که از پاشش خوبی برخوردار باشد تا بتواند سم را در محیط به خوبی اسپری نماید، همچنین دارای ظرفیت مناسبی باشد اگر ظرفیت مخزن سمپاش کم باشد مجبورید مدام آن را پر کنید.

قیمت و کیفیت: توجه داشته باشید دستگاه هایی که از قیمت ارزان برخوردارند کیفیت کمتری نسبت به مدل هایی با قیمت بالاتر دارند.بنابراین اگر به دنبال کیفیت مطلوب تری برای خرید این محصول هستید باید هزینه ی بیشتری نیز بپردازید.

نوع پاشش دستگاه: یک دستگاه سمپاش خوب باید به گونه ای سم را بپاشد که فشار پاشش در تمام مراحل سمپاشی یکسان باشد. پاشش یکسان باعث می شود سم به تمامی محصولات به یک مقدار پاشیده شود و راندمان بالا برود.

عملکرد مناسب: سمپاش های دستی دارای تلمبه هستند که در این مدل تلمبه می بایست عملکرد مناسبی داشته باشد، همچنین در مدل های موتوردار، موتور آنها باید از قدرت بالایی برخوردار باشد. به گونه ای که بهترین عملکرد را داشته باشد.

آشنایی با پروسه تولید سم پاش صادراتی

آشنایی با پروسه تولید سم پاش صادراتی اجزا و لوازم سمپاش در انواع مختلف آن متفاوت می باشد. یک سمپاش با توجه به نوع آن، می تواند دارای اجزایی مثل مخزن، لوله، پمپ، نازل، صافی، موتور، اتصالات و توربین باشد. این لوازم با توجه به کاربرد سمپاش ممکن است در برخی متفاوت باشد یا اصلا وجود نداشته باشد.

در کشور بهترین مراکز تولیدی سمپاش فعالیت می کنند که به خوبی پاسخگوی نیاز بازار هستند. کارخانه تولید این محصول با بکار گیری تجهیزات پیشرفته و استفاده از استانداردهای روز دنیا و مواد اولیه مرغوب توانسته اند سمپاشی تولید کند که به دلیل کیفیت بالا علاوه بر تامین نیاز داخلی جنبه صادراتی هم پیدا کرده است. تجارت پر سود سمپاش علاوه بر اینکه درآمد ارزی زیادی برای تولید و اقتصاد کشور به همراه دارد بلکه توانسته باعث ایجاد فرصت های شغلی بیشتر در این صنعت شود.

تولید سمپاش صادراتی در مجموعه ی تلکا، با بکارگیری بهترین متریال مطابق با استانداردها و پروتکل های بهداشتی جهانی صورت می پذیرد. استفاده از سمپاش خرطومی موتوری که قابلیت شارژ شدن داشته باشد، تاثیر بسیار زیادی در افزایش کارایی سیستم و البته میزان بهره وری محصولات گیاهی به دلیل کشتن آفات دارد.

خرید سم پاش موتوری چهار زمانه با بهترین قیمت

خرید سم پاش موتوری چهار زمانه با بهترین قیمت برای داشتن میوه های خوب و درختانی سالم و محصولی بدون آفت باید درختان خود را سمپاشی کنیم. سمپاشی برای گیاهان بسیار مفید و مهم می باشد. برای این کار انواع و اقسام سمپاش ها وجود دارد. یکی از بهترین سمپاش ها، سمپاش موتوری چهار زمانه است. سمپاش های موتوری مدل های مختلف دارند. انواع مختلف سمپاش را بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی می کنند مانند ظرفیت، اندازه، قدرت موتور، میزان فشار و نوع مخزن.

البته بیشتر نوع سمپاش بر اساس نوع پاشش تقسیم بندی می شود که شامل: سمپاش موتوری فرغونی، سمپاش موتوری دستی، سمپاش زنبه ای، سمپاش خرطومی، سمپاش پشت موتوری لانسی و انواع دیگر هستند.

بازار فروش سمپاش موتوری چهار زمانه این روزها بسیار داغ است و ما آن را در مراکز فروش خود با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار عرضه می کنیم.

برای اطلاع از مدل های مختلف سمپاش موتوری و قیمت آن ها می توانید از سایت ما بازدید کنید و نوع دلخواه را سفارش دهید تا در اسرع وقت به دست شما برسد. مجموعه ی تلکا با افتخار به جهت رفاه حال هموطنان امکان خرید غیر حضوری را نیز برای خریداران عزیز فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی اعلام شده با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما