پخش روتیواتور پشت تیلری مستقیم از کارخانه

روتیواتور پشت تیلری توسط باغداران و کشاورزان مورد استفاده قرار می گیرد و تولید کنندگان فعال در حوزه صنایع کشاورزی، اقدام به تولید این دستگاه کاربردی می‌ کنند، روز به‌ روز سطح کیفی و کاربردی این دستگاه را ارتقا می‌ دهند تا به میزان بیشتری رضایت مشتریان را جلب کنند.

مجموعه ما در تلاش است، پخش روتیواتور را به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهد تا بتواند، بهترین نمونه از این محصول را به صورت کاملاً بی واسطه در دسترس شما قرار دهد.

پخش روتیواتور پشت تیلری مستقیم از کارخانه

از خصوصیات روتیواتور چه می‌دانید؟

از خصوصیات روتیواتور چه می‌دانید؟ روتیواتور ها از جمله از کاربردی ترین ادوات کشاورزی هستند که معمولاً برای خاک ورزی زمین‌ های کشاورزی استفاده می‌ شوند. امروزه نیز کاربرد های این دستگاه گسترده تر شده است، معمولاً این دستگاه به قسمت پشت تراکتور ها متصل می شود و نیروی مورد نیاز خود را از آن تامین می‌ کند.

روتیواتور ها، دارای تیغه هایی به شکل L هستند که این تیغه ها بر روی یک محور ثابت، نصب می‌ شود، هنگامی که این محور به تراکتور اتصال پیدا کند، شروع به گردش می کند و تیغه های متصل به آن نیز به صورت دورانی حول محور می‌ چرخند، که با چرخش این تیغه ها با سرعت زیاد، تیغه های L شکل به داخل خاک کشیده شده و می‌ توانند زمین را به عمق ۸ الی ۱۵ سانتی متری شخم بزنند تا بستر مناسبی را برای کاشت انواع بذر ها، فراهم کنند.

امروزه صنایع کشاورزی، روتیواتور ها را در انواع و اقسام مختلفی مانند نمونه های سنسور دار، روتیواتور های باغی و غیره، تولید می‌ کنند که هر یک ویژگی های خاصی دارند و برای کاربرد های گوناگونی استفاده می شوند، همچنین در بازار شاهد انواع و اقسام روتیواتور های داخلی و خارجی هستیم که از بین نمونه‌ های خارجی، روتیواتور های ایتالیایی از نظر کیفیت، مطلوب بوده و دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

عرضه روتیواتور پشت تیلری به تمام نقاط کشور

عرضه روتیواتور پشت تیلری به تمام نقاط کشور روتیواتور پشت تیلری نیز، یکی دیگر از انواع این دسته از ادوات کشاورزی است که بر روی قسمتی از تیلر ها متصل می شود و عمل شخم زدن زمین ها، با استفاده از این دستگاه به راحتی و به سرعت زمان بالایی انجام می شود. به همین دلیل است که بسیاری از کشاورزان، ترجیح می دهند از این دستگاه برای شخم زدن زمین های خود استفاده کنند.

لذا، عرضه روتیواتور پشت تیلری به تمام نقاط ایران در انواع، اقسام جدید و نوین صورت می‌ گیرد. که با این عرضه این دسته از ادوات کشاورزی به طور گسترده و در حجم مورد نیاز با قیمتی مناسب در دسترس متقاضیان قرار می‌ گیرند.

همچنین به شما این تضمین را می دهیم که این دستگاه از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما