عرضه روتیواتور باغی به قیمت تولید

روتیواتور از دستگاه صنعتی در بخش کشاورزی می باشد که از کاربردهای زیادی برخوردار است و با توجه به کیفیت، مدل، جنس و نحوه فروش آن از قیمت های مختلفی نیز برخوردار می باشد. عرضه روتیواتور باغی به صورت عمده سبب شده تا این دستگاه قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد و خریدار بتواند آن را با کمترین هزینه تهیه نماید.

عرضه روتیواتور باغی به قیمت تولید

از خصوصیات روتیواتور چه می‌دانید؟

از خصوصیات روتیواتور چه می‌دانید؟ ادوات کشاورزی بسیار متنوع می باشد که هرکدام از آنها با توجه به کیفیت و مدلی که دارند برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند و توانسته اند به کشاورزان کمک بسیاری کرده و امر کشت و آماده سازی زمین های کشاورزی را برای آنها تسهیل بخشند.

روتیواتور از دستگاه هایی می باشد که وظیفه شخم زدن خاک و آماده کردن بستر خاک برای کشت محصولات کشاورزی را برعهده دارد و این دستگاه دارای خصوصیات بسیار زیادی به شرح زیر می باشد.

  • یکی از خصوصیاتی که دستگاه نامبرده دارا می باشد جنس آن است، به طوری که از فولاد سخت و باکیفیت در تولید آن استفاده می شود.
  • تیغه های آن به اشکال L مانند، C و یا اشکال گوناگون دیگر می باشد که هرکدام برای شخم زدن زمین تا عمق مشخص قابل استفاده می باشند.
  • این دستگاه دارای تیغه های مختلفی با تعداد گوناگون می باشد که از نمونه های آن می توان به روتیواتور 4 تیغه، 6 تیغه، 24 تیغه، 32 تیغه و …. اشاره کرد.
  • در انواع مختلف کشویی، دستی، باغی، پشت تیلر و …. تولید می شود.
  • در برابر نم و رطوبت بسیار مقاوم می باشد و این ویژگی سبب شده تا در زمین های نرم و مرطوب نیز قابل استفاده باشد.
  • در برابر ضربه و فشار نیز از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.
  • نقش بسیاری نیز در از بین بردن علف های هرز دارا می باشد.

پخش مستقیم روتیواتور باغی به صورت عمده در بازار

پخش مستقیم روتیواتور باغی به صورت عمده در بازار روتیواتور باغی از نمونه هایی می باشد که برای نرم کردن خاک و کشت انواع گل ها و گیاهان مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل کاربردهای زیادی که دارد از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار گردیده است.

پخش مستقیم روتیواتور باغی به صورت عمده در بازار توسط واحد تولید کننده این محصول انجام می شود، به نحوی که با دارا بودن نمایندگی های مختلف در سراسر کشور توانسته آنها را مستقیماً در اختیار مصرف کنندگان و خریداران قرار دهد.

پخش این محصول به صورت اینترنتی و از طریق این سایت نیز انجام می پذیرد و خریدار در هر نقطه از کشور که باشد به راحتی می تواند آن را سفارش دهد، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و اطلاعات لازم را برای تهیه این محصول بدست آورده و خریدی مطمئن داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما