خرید چاله کن ایرانی باکیفیت از بهترین مرکز

چاله کن ایرانی دستگاهی است که برای کندن چاله و کاشت نهال و قرار دادن فنس روی زمین مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این دستگاه در بعضی از امورات ساختمانی استفاده می شود و از کیفیت بالایی برخوردار است. هرجه کیفیت این دستگاه بهتر باشد به همان نسبت بازار خرید خوبی دارد و البته خرید این محصول از بهترین مراکز فروش به صورت عمده از طریق اینترنت از سایت های فروشگاه های معتیر امکان پذیر می باشد.

خرید چاله کن ایرانی باکیفیت از بهترین مرکز

خصوصیات باکیفیت ترین چاله کن موجود در بازار

خصوصیات باکیفیت ترین چاله کن موجود در بازار چاله کن دستگاهی است که دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این محصول نیروی قدرتمندی دارد که باعث ایجاد تفاوت با دیگر دستگاه ها می شود همچنین مجهز به پیشرانه قدرتمند و سیلندر بنزین را دارا می باشد که قدرت بسیار خوبی نسبت به عملکرد گشتاور در جایی که محاسبه می شود فراهم می سازد.

گاز اضطراری همراه با توان چرخشی و حداکثر توان خروحی است و علاوه بر آن اغلب این دستگاه ها از جنس استیل تولید شده اند با دوام و مقاومت بالا در مقابل زنگ زدگی. پره های فولادی آلیاژی که در این محصول وجود دارد قابل تعویض هستند تا عملکرد حفاری را به حداکثر برساند. طراحی دستگاه طوری تولید شده که دریل را به صورت ایمن در جای خود نگه می دارد تا در هنگامی که دستگاه کار می کند آزاد نشود. بیشترین کاربردی که این دستگاه دارد این است که برای کارهای باغ و چمن در خراشیدن، حفر چاله های سطحی، حذف خاک ، کشت خاک ، کاشت بستر ، لامپ ، نهال یا کودهای بوته ای ، هوادهی آب ، کنترل علف های هرز و ریشه زدن بسیار مناسب است.

نوع سوخت این دستگاه به صورت مخلوط بنزین با روغن می باشد و همچنین ظرفیت سوخت این دستگاه حداکثر یک لیتر است و حتی موتور این چاله کن بخاطر امنین با اپراتور طراحی شده است. همیشه هنگام کار ابتدا از کتابچه راهنما برای عملکرد بهتر کار و همچنین از محافظ استاندارد چشم استفاده کنید. در واقع از این محصول برای مصارف خاکی می توان استفاده کرد نه برای کارهایی که با سنگ و فلز سرو کار دارید. امروزه تولید و طراحی این نوع دستگاه ها باعث شده که کارهای کشاورزی و باغداری به آساتی صورت گیرد.

دستگاه چاله کن موتوری یک انتخاب بسیار فوق العاده ای است که برای مراقبت باغات و چمن و حتی در خاک های رس و نرم بسیار خوب کار می کند و برای کندن چاله و سوراخ هایی با عمق مختلف بسیار مناسب بوده و در هنگام چاله کندن در برخورد با دیشه درختان و گیاهان طوری عمل می کند که همه را خورد و از بین می برد. در حال حاضر این چاله کن در انواع مختلف ساخته شده است که چاله کن شارژی یکی از همین دستگاه ها به شمار می آید.

استانداردهای لازم برای تولید انواع چاله کن

استانداردهای لازم برای تولید انواع چاله کن دسنگاه چاله کن صنعتی طوری تولید شده است که بسیاری از کارها را راحت و آسان کرده است و هر کسب که با کارهای سخت سر و کار دارد می تواند از این محصول به نحو احسن استفاده کند و البته داری استانداردهایی می باشد که در هنگام کار باید آن ها را رعایت کرد. عدم توجه به نکات ایمنی می تواند منجر به بروز خسارات جبران‌ناپذیری شود و پیش از هرچیزی هر کس باید مراقب افراد اطراف خود باشد و همچنین توجه داشته باشند که هیچگاه در مناطقی که احتمال رد شدن کابل برق از زیر سطح زمین وجود دارد، اقدام به حفر چاله توسط مته چاله‌کن نکنید که این نکات عبارتند از :1- هیچگاه مته را بدون نصب صحیح شافت گشتاور روشن نکنید. 2- هیچگاه مته را پیش از خاموش کردن از چاله خارج نکنید. 3- مته را تنها در گاز کامل استفاده نمایید. 4- مته خراب و شکسته را هیچگاه به کار نیاندازید. 5- دست، پا و لباس خود را از قسمت‌های محرک دور نگه دارید. 6- از قرار گیری قطعات ایمنی بر سر جای خود مطمئن شوید. 7- حتماً مطمئن شوید که هیچ کسی نزدیک دستگاه نباشد. 8- از عینک ایمنی استفاده کنید. 9- میزان سوخت موتور و روغن را چک کنید.

وقتی که با مته دستی کار می کنید، اگزوز که محل خروج گاز است را به طرف خود قرار ندهید. همچنین درصورتی که به صورت مداوم از آن استفاده می کنید حتماً دقایقی مته را از زمین بیرون آورده و خاک کنده شده را از چاله خارج کنید. برای افزایش طول عمر و بهبود عملکرد دستگاه چاله کن توصیه می شود که کار را با مته کوچک ۱۰ آغاز کنید و پس از مدتی استفاده از مته های با اندازه بزرگتر استفاده نمایید.

بخش های متحرک دستگاه چاله کن را در زمان های مناسب خود روغن کاری و سرویس کنید این کار باعث طول عمر دستگاه می شود. هنگام تعویض و جابه جایی مته ها حتماً از وسایل ایمنی خصوصاً دستکش محکم و ضد برش استفاده کنید زیرا که مته ها بسیار برنده هستند. در صورتی که در زمین هایی کار می کنید که بدنه دستگاه چاله کمن کثیف شده و نیاز به تمیز کردن دارد، برای این کار از پارچه مرطوب یا محلول های تمیز کننده مخصوص آن استفاده کنید. استفاده از الکل، بنزین یا موادی مانند آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود. برای تمیز کردن بخش های پلاستیکی دستگاه به این نکته توجه داشته باشید که از محلول ها و مواد پاک کننده خورنده استفاده نکنید.

موارد تاثیرگذار در افزایش رونق فروش چاله کن در کشور

موارد تاثیرگذار در افزایش رونق فروش چاله کن در کشور دستگاه چاله کن موتوری در اصل برای حفر انواع گودال و چاله به منظور کوددهی، کاشت نهال و … در زمین های زراعی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به دلیل برخورداری از موتور دو زمانه می تواند با سرعت و قدرت بالاتری به حفر چاله و گودال بپردازد. امروزه مواردی موجب شده که فبمت چاله کن رو به افزایش باشد که می توان به هزینه تولید ، انبار و نگهداری و همچنین دستمزد نیروی انسانی اشاره کرد. از دیگر مواردی که در این افزایش دخیل هستند عرضه و تقاضا می باشد که اگر عرضه کمتر از تقاضا باشد مطمئنا قیمت جاله کن هم بالا می رود و علاوه بر آن هزینه جابه جایی این محصول در بالا رفتن فیمت موثر می باشد. در حال حاضر بخاطر بالا رفتن نرخ تورم در بسیاری از وسایل موجب شده که قیمت دستگاه افزایش یابد و همچنین هر چه حجم تولیدات کارخانه بالا رود به همان نسبت قیمت چاله کن و ارزش گمرکی هم رو به افزایش می باشد.

عرضه بی واسطه چاله کن ایرانی با بهترین قیمت

عرضه بی واسطه چاله کن ایرانی با بهترین قیمت دستگاه چاله کن نوعی از ابزارآلات کشاورزی است که کار بسیاری از کشاورزان و باغداران را آسان کرده و بنابراین برای خرید این دستگاه بهتر است که به صورت آنلاین و بدون از هیچ واسطه ای آن را خریداری کرد که البته باید بسیاری از مراحل ترخیص کاری آن انجام داده شده باشد. در این صورت می توان بهترین و باکیفیت ترین دستگاه را به راحتی خرید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما