فروش بی واسطه نهرکن گلدونی با قیمت استثنایی

فروش بی واسطه نهرکن گلدونی با قیمت استثنایی، در مجموعه تخصصی عرضه و صادرات ادوات و ماشین آلات کشاورزی، این امکان را برای صنعتگران فعال در بخش باغداری و کشاورزی فراهم کرده است تا تنوع خوبی از انواع مختلف نهر کن های دستی، پشت تراکتوری و باغی را با قیمت مقرون به صرفه و ضمانت کیفیت و اصالت تهیه نمایند. در عرضه مستقیم این ادوات، خدمات تجاری منحصر به فردی همانند ارسال استاندارد محموله خریداری شده و گارانتی دستگاه، مورد توجه قرار گرفته است.

فروش بی واسطه نهرکن گلدونی با قیمت استثنایی

آشنایی با مشخصات ظاهری نهرکن

آشنایی با مشخصات ظاهری نهرکن

انواع مختلف نهرکن، ادواتی کاربردی هستند که در بهینه سازی زمین های زراعی و تحت کشت، مورد استفاده قرار می گیرند. این ماشین آلات، برای ایجاد و طراحی نهرها و جوی های آب، که نقش موثری در مدیریت منابع آبی دارند، کاربرد دارد. نهرکن ها از حیث ویژگی های ظاهری و مشخصه های فنی، با توجه به مدل و برند تولید کننده محصول، باهم تفاوت هایی دارند که منجر به تفاوت در عملکرد و کارایی دستگاه می گردد.

در تولید انواع نهرکن درجه یک، از بهترین فولاد ضد زنگ و سایر آلیاژهای مقاوم در برابر ضربات مکانیکی، تنش های فیزیکی و فشار استفاده می شود. ساختار کلی نهرکن، در واقع دو خیش فولادی است که از قسمت جلو به یکدیگر متصل شده اند. تیغه ها، یکی از مهمترین اجزا در مدل های گوناگون نهرکن هستند که در افزایش کارایی این ماشین آلات، بسیار حائز اهمیت می باشند. این قطعات در کنار، قطعه خاک برگردان، کل سیستم نهر کن را تشکیل می دهند.

اما همانطور که گفته شد، مدل های نهر کن، از لحاظ تعداد قطعات و شکل ظاهری تفاوت دارند. برای مثال نهرکن دستی، دارای شکل فیزیکی ساده تر، نسبت به نهرکن مدل کشویی یا تراکتوری است. نهرکن دو طرفه با بال های قابل تنظیم، پیشرفته تر از دستگاه یک طرفه است. به صورت کلی ساختار تمامی مدل های این دستگاه، چه کوچک و چه بزرگ، متشکل از تیغه ها، صفحه برگردان خاک و خیش است که بسته به نوع سیستم به کار رفته در تولید و طراحی نهرکن، قطعات و اجزای دیگری به آن افزوده می شوند.

همانگونه که ساختار ظاهری نهرکن های مختلف، متفاوت است، از حیث عملکردی نیز این دستگاه ها، دارای قابلیت های گوناگونی هستند. نهرکن دارای بال های قابل تنظیم، امکان ساخت و طراحی انواع جوی و نهر در عرض دلخواه را فراهم می آورد. اما نهرکن های ثابت، تنها قادر به طراحی و کندن جوی در اندازه های یکسانی هستند. بنابراین در زمان خرید، باید به ویژگی های ظاهری این ماشین آلات و کارکرد آنها توجه شود.

مختصری درباره مشکلات تولید نهرکن

در کشورهایی که صنعت کشاورزی به شیوه صنعتی انجام می شود و ارزآوری و درآمد زایی از کشاورزی، مورد توجه دولت ها است، تولید و طراحی ماشین آلات و ادوات این صنعت نیز بسیار مهم است، چرا که با تولید ملی ماشین آلات و دستگاه های مدرن، نیاز به واردات به حداقل می رسد و در روند تولید بهینه محصولات زراعی نیز، پیشرفت های خوبی حاصل می آید.

در کشور ما نیز، صنعت کشاورزی، بسیار مورد توجه است و تولید و طراحی ادوات کشاورزی مانند انواع نهرکن، دغدغه مهمی به شمار می رود. اما در این زمینه، معضلات و تنگناهایی وجود دارد که تولیدکنندگان را با مشکلات عدیده ای مواجه نموده و در نهایت منجر به شکست مراکز تولیدی می گردد. در ادامه مختصری درباره مشکلات تولید نهرکن در کشور بحث می کنیم و اهم معضلات این بخش از تولید را بررسی می نماییم.

اولین شکل مهمی که بر سر راه تولیدکنندگان نهرکن وجود دارد، واردات بی رویه محصولات نامرغوب چینی است. واردات غیر اصولی محصولات بی کیفیت، موجب می گردد بازار از ماشین آلاتی ارزان و غیرکارآمد اشباع شود و بازار محصولات داخلی، رونق خود را از دست بدهند. علاوه بر این، افزایش روزافزون قیمت متریال و مواد اولیه تولید ماشین آلات، در کنار تغییرات و نوسانات نرخ ارز، نیز از موارد مهمی هستند که تولید انواع ماشین آلات به ویژه نهرکن باکیفیت را دچار مشکل می کنند.

معضل پیش روی دیگر بر سر راه طراحان و سازندگان عمده نهرکن، عدم همراهی دولت است. تولیدکنندگان نیاز به دریافت تسهیلات و وام های کم بهره دارند تا بتوانند هزینه‌های اولیه کارخانجات را تامین نمایند. اما با وجود ظرفیت بالای تولید ماشین آلات کشاورزی در کشور به دلیل وجود نیروی متخصص و کارآمد، ارائه تسهیلات به مراکز تولیدی، به کندی انجام می شود که این امر موجب دلسردی تولیدکنندگان می شود.

در کنار این موارد، باید به فقدان توان کشاورزان برای خرید ماشین آلات مدرن نهرکن اشاره نمود. کمبود تولید به دلیل خشکسالی و عدم ارائه وام به کشاورزان، قدرت خرید دستگاه های پیشرفته را کاهش داده و موجب می گردد، رونق بازار ادوات کشاورزی هم کاهش پیدا کند و تولیدکنندگان، با مشکلاتی مواجه شوند. این موارد مهمترین معضلات تولید انواع نهرکن در کشور است که به اختصار بیان شد.

نکاتی طلایی هنگام خرید نهرکن

نکاتی طلایی هنگام خرید نهرکن

نهرکن ها در تنوع بالای مدل، برند تولیدکننده و نحوه عملکرد، در بازار وجود دارند. برای اینکه بهترین محصول، با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته شده، خریداری گردد، لازم است به موارد مهمی در زمان خرید و انتخاب دستگاه توجه شود. در ادامه مهمترین فاکتورهایی که برای گزینش و خرید انواع نهرکن باید مورد بررسی قرار گیرد، معرفی می شود تا خریداران بتوانند، کارآمدترین مدل نهرکن را تهیه کنند.

نکاتی طلایی هنگام خرید نهرکن:

  • اولین پارامتری که برای انتخاب و خرید انواع نهر کن باید مورد بررسی قرار گیرد، برندهای تولید کننده این دستگاه است. شرکت های معتبر داخلی و خارجی در زمینه تولید انواع ماشین آلات صنعتی کشاورزی از جمله نهرکن فعال هستند. شناسایی برندهای برتر، از جمله اقدامات ابتدایی است که برای تهیه این محصول باید انجام شود. در حال حاضر، شرکت های ایرانی تولید نهر کن، با ارائه محصولاتی قابل رقابت با نمونه های خارجی، تولید می کنند و بهترین انتخاب برای تامین نهر کن هستند.
  • بررسی مدل دستگاه، ویژگی های ظاهری و فنی از جمله عرض و عمق کار، توان دستگاه و وزن آن از جمله مواردی است که باید با دقت در کاتالوگ محصول بررسی شود. همچنین فاکتورهایی مانند قابلیت های نهر کن مانند قابلیت اتصال به تراکتور دو چرخ، قابلیت تنظیم عرض دستگاه و نحوه استفاده، مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
  • نکته سوم در انتخاب انواع ماشین آلات صنعتی کشاورزی از جمله نهر کن، توجه به قیمت منصفانه محصول است. بهتر است پیش از اقدام به ثبت سفارش و خرید دستگاه، لیست قیمت بروز را از طریق بازار عرضه مستقیم استعلام نموده و خرید خود را نیز از طریق مجموعه فروش و پخش بدون واسطه انجام دهید.

پارامتر های تاثیرگذار بر قیمت نهر کن

قیمت ماشین آلات صنعتی و پیشرفته کشاورزی، هرساله با توجه به المان های مختلف از جمله موارد اقتصادی و سیاسی تغییر پیدا می کند. در سال های اخیر، با توجه به افزایش قیمت کلی این محصولات در بازارهای بورس منطقه ای، نرخ تمامی مدل های نهرکن، با نوساناتی همراه بوده است. پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت نهرکن، موارد متعددی را شامل می شود. در ادامه برخی از مهمترین آنها را مورد بحث قرار می دهیم.

اولین عامل مهمی که در قیمت گذاری انواع نهرکن تاثیر دارد، قیمت مواد و متریال اولیه است. فولاد و انواع فلزات در تولید و طراحی نهرکن کاربرد دارند و نوسانات قیمت این محصولات، در قیمت نهایی نهرکن، اثر مستقیم دارد. کمبود یا افزایش قیمت این مواد در کشور، موجب می شود، تمامی ماشین آلات کشاورزی و نهرکن، با افزایش قیمت روبرو شوند.

عامل دوم در تعیین نرخ نهرکن، حجم واردات و صادرات این محصول است. افزایش حجم صادرات ماشین آلات باکیفیت و مرغوب باعث می شود، قیمت نهرکن در بازار داخلی افزایش یابد. اما اگر حجم تولید و صادرات، در حد متناسبی باشد، قیمت نهرکن نیز دچار نوسان نمی شود. واردات نیز، تا حدود زیادی در قیمت گذاری انواع ماشین آلات صنعتی تاثیرگذار است.

بر این موارد، تغییرات نرخ ارز، تغییرات قیمت انواع ماشین آلات کشاورزی، در بازارهای بورس جهانی، افزایش نرخ تعرفه های مرتبط با صادرات محصول، مالیات و تغییرات نرخ ترابری و حمل و نقل کالا نیز، فاکتورهایی اساسی هستند که قیمت تمام شده مدل های مدرن و جدید نهرکن را در بازار داخلی تغییر می دهند. به همین علت، توصیه می شود خریداران عمده و صادرکنندگان، پیش از اقدام به خرید نهرکن، قیمت های بروز را از طریق مراکز مجاز، استعلام نمایند.

مراکز خرید نهرکن گلدونی با کیفیت عالی

مراکز خرید نهرکن گلدونی با کیفیت عالی

برترین مراکز خرید نهرکن مدرن گلدونی با کیفیت عالی، مراکزی هستند که ضمن ارائه محصولات ضمانت شده، خدمات ویژه ای را نیز برای متقاضیان خرید عمده و جزئی در نظر گرفته اند. مجموعه فروش و پخش مستقیم ادوات کشاورزی، یکی از این مجموعه ها است که بهترین محصولات ساخته شده توسط برندهای معتبر کشور را ارائه می نماید و در عین حال خدمات فروش بی شماری را برای خریداران و صادرکنندگان در نظر گرفته است.

در این مجموعه، مشخصات فنی و ظاهری انواع مدل های نهرکن، در قالب بروشور عرضه می شود و خریداران می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی پیرامون نحوه کارکرد دستگاه و قیمت بروز آن، با کارشناسان فروش مجرب در ارتباط باشند و پس از دریافت مشاوره تلفنی و یا آنلاین، با توجه به نیاز خود، نهرکن باکیفیت و ارزان قیمت را به صورت ثبت سفارش اینترنتی خریداری کنند.

به علاوه، این بازار، به عنوان یکی از مراجع تجاری معتبر، علاوه بر توزیع مدل های جدید نهرکن در بازار داخل کشور، در زمینه صادرات و تجارت بین‌المللی این محصول نیز، فعالیت‌های بسیار خوبی دارد و با معرفی حرفه ای محصولات تولید شده در واحدهای معتبر و پیشرفته کشور، توانسته است محصولات ایرانی را به خوبی در بازارهای جهانی معرفی نماید و با افزایش حجم صادرات، تبادلات اقتصادی ایران با سایر کشورها، در حوزه صادرات غیر نفتی را افزایش دهد.

مراکز توزیع نهرکن گلدونی در سطح کشور

نهرکن ها در شرایط فعلی، که بسیاری از نقاط دنیا، به دلیل کاهش حجم بارش و نزولات آسمانی، با مشکل تامین آب مورد نیاز کشاورزی مواجه هستند، ادواتی کاربردی به شمار می روند که در مدیریت هرچه بهتر منابع آبی در دسترس، نقش مهمی را ایفا می نمایند. در کشور ما نیز، استفاده از انواع نهرکن، برای آب رسانی هرچه بهتر به مزارع و باغات تحت کشت، در دهه اخیر رواج یافته است و مراکز توزیع نهرکن گلدونی در سطح کشور، فعالیت های تجاری خود را توسعه داده اند.

عرضه انواع نهر کن، در حال حاضر، علاوه بر مراکز عرضه و فروش سنتی، که در قالب فروشگاه های عرضه تخصصی انواع ماشین آلات کشاورزی فعالیت می کنند، توسط واحدهای توزیع و فروش اینترنتی نیز رواج پیدا کرده است. این واحدهای فروش مانند مجموعه حاضر، در تلاش هستند ارتباط مستمر خود را با برترین تولیدکنندگان دستگاه های صنعتی کشاورزی، حفظ نمایند و بهترین و کارآمدترین محصولات را عرضه کنند.

مجموعه پیش رو، علاوه بر ارائه مدرن ترین نهرکن های دستی و تراکتوری، خدمات پس از فروش و گارانتی محصول را نیز برای خریدهای عمده و جزئی اعمال می نماید و شرایط خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را برای تمامی خریداران ایجاد کرده است. به این ترتیب، متقاضیان خرید داخلی و خارجی نهرکن می توانند، در کوتاه ترین زمان ممکن، محصولاتی قابل رقابت با نمونه های خارجی و وارداتی را با نرخی مناسب و مقرون به صرفه، تهیه و خریداری کنند.

سفارش مستقیم نهرکن گلدونی از معتبرترین فروشگاه

سفارش مستقیم نهرکن گلدونی از معتبرترین فروشگاه

یکی از دغدغه های مهم خریداران انواع نهرکن و کشاورزان ساکن در شهرهای دور دست، عدم دسترسی به مراکز فروش معتبر و بدون واسطه است. این مشکل، علاوه بر ایجاد تاخیر در تامین ماشین آلات مورد نیاز، هزینه های اقتصادی را نیز بر فعالان صنعت کشاورزی تحمیل کرده است. اما در سال های گذشته، ایجاد فروشگاه های عرضه مستقیم و آنلاین ادوات کشاورزی، شرایط مطلوبی را برای خریداران این محصولات و کشاورزان و باغداران فراهم نموده است.

با وجود مجموعه های عرضه بدون واسطه، امکان سفارش مستقیم نهرکن های درجه یک گلدونی از معتبرترین فروشگاه، برای متقاضیان خرید مهیا شده است. به این ترتیب خریداران از اقصی نقاط کشور می توانند بدون نیاز به مراجعات حضوری در فروشگاه، برای بررسی و سفارش محصول، از طریق سایت فروشگاهی اقدام نمایند و پس از بررسی مقایسه ای محصولات مختلف، بهترین انواع نهرکن را با قیمت منحصر به فرد و ضمانت کیفیت تهیه و خریدار نمایند.

در خرید مستقیم انواع نهرکن و سایر ادوات و ابزارهای کشاورزی، محصولات به شکل بی واسطه از درب تولیدی در بازار عرضه می شود که این امر، مزایای زیادی را به همراه دارد. مهمترین امتیاز عرضه بدون واسطه این ملزومات کشاورزی، جلوگیری از نوسانات و افزایش قیمت است که ثبات و رونق را در بازار به وجود می آورد و موجب کاهش واردات محصولات بی کیفیت از سایر کشورها می شود. بنابراین روش خرید و فروش بدون واسطه را می توان یکی از بهترین روش ها برای خرید این ادوات صنعتی دانست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما