عرضه مستقیم چیزل نه شاخه به تمام نقاط ایران

ادوات کشاورزی یکی از کاربردی ترین محصولات کشاورزی است. به همین خاطر خرید این محصولات برای کشاورزان از اهمیت زیادی برخودار است. چیزل نه شاخه یکی از همین وسایل است. عرضه مستقیم چیزل نه شاخه در تمامی فروشگاه‌های عرضه این محصولات در حال انجام است و خریداران به راحتی می توانند آن را سفارش دهند. حسن عرضه مستقیم این است که محصول از همان کارخانه تولیدی به تمامی نقاط ایران فرستاده می شود. چیزل نه شاخه با کیفیت های متفاوت در حال تولید است و بر اساس همین کیفیت از که میزان خرید و فروش آن مشخص می شود.

عرضه مستقیم چیزل نه شاخه به تمام نقاط ایران

آشنایی با نحوه عملکرد چیزل

آشنایی با نحوه عملکرد چیزل

همانطور که در بالا گفته شد چیزل یکی از ادوات کشاورزی در کاربرد است. چیزل در مدل های سه شاخه، پنج شاخه، هفت شاخه، نه شاخه و یازده شاخه تولید می شود که هر کدام بسته به زمینی(باغی یا مزرعه) که در آن مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت است.

در این مقاله می خواهیم نحوه عملکرد چیزل را برای شما بازگو کنیم پس با ما همراه شوید. شخم زدن زمین یکی از مراحل مهم در کار کشاورزی است. هر کاری که ما بخواهیم انجام دهیم از شخم زدن شروع می شود. شخم زدن زمین از زمان های گذشته متداول بود و مردم با ابزارهای شبیه چیزل، به سهم زدن زمین می پرداختند.

چیزل از دوبخش تشکیل شده است، یک بخش شاسی و بخش دیگر شاخه های تشکیل دهنده آن است. هر شاخه خود از یک ساقه و یک تیغه تشکیل شده است.

هنگامی که خاک به مرور زمان( کود های شمیایی، تردد وسایل نقلیه و …) سخت می شود خاک احتیاج به شخم زدن دارد‌. چیزل خاک را شخم می زند و زمین را برای کشاورزی آماده می کند.

چیزل ابتدا بر روی تراکتور نصب می کنند و به نحوی آن را تراز می کنند. در بستر زمین کشاورزی بسته به نوع خاک، سرعت تراکتور را تنظیم می کنند. معمولاً در خاک های سنگین با سرعت کمتر و در خاک های سبک تر با سرعت بالاتر تراکتور کار می کند.

اگر چیزل موقع کار تراز باشد شخم زدن خاک به صورت یکنواخت و با عمق یکسان انجام می شود. همچنین تراز بودن چرخ های تراکتور نیز باعث تراز عرضی چیزل می شود و عملیات شخم زدن به بهترین شکل اتفاق می افتد.

جایگزینی ابزارهای جدید با روش‌های قدیمی

در واقع فولاد جایگزین چوب شده و تراکتور نیز جایگزین توان بدنی، بدین صورت نیاز به نیروی انسانی نیست و در زمان صرفه جویی می‌گردد و مصرف کننده تمام انرژی خود را صرف این کار سخت نمی‌کند، اما هدف از استفاده بهم زدن و تهویه خاک همراه با کمی زیر و رو کردن آن است.

گاوآهن‌ چیزل گلایس از دو بخش شاسی و شاخه‌هایی تشکیل شده و هر شاخه خود متشکل از یک ساقه و یک تیغه می‌باشد، به بیانی دیگر باید گفت به شاخه‌هایی که با تعدادی از اسکنه‌های کوچک بر روی یک شاسی گذارده شده اند را کولتیواتور پاشنه‌ای می‌گویند.

چه عواملی بر کیفیت چیزل تاثیر دارد؟

امروزه با پیشرفته شدن وسایل کشاورزی دیگر ماندن زمان گذشته از ابزار و نیروی انسانی زیادی استفاده نمی شود. بیشتر کارهای کشاورزی را توسط تراکتور باغی انجام می پذیرد.

اما آنچه بیشتر از همه مهم است، کیفیت محصولات کشاورزی به خصوص چیزل است. در اینجا می خواهیم عواملی که بر کیفیت چیزل تاثیر دارد را بیان کنیم.

از عوامل موثر که بر روی کیفیت چیزل ها تاثیر دارد نوع مواد اولیه استفاده شده در فرایند تولید آن است. اگر پایه چیزل از مواد با کیفیت تولید شود حین استفاده دچار مشکل نمی شود و کشاورزان می توانند مدت زمان بیشتری از محصول استفاده کنند.

بعد از اینکه محصولات از نظر مواد اولیه مورد بررسی قرار گرفت و ساخته شده باید حتما در کارخانه ای که تولید می شود مورد آزمایش قرار گیرد و در صورت داشتن مشکل، عیوب آن برطرف شود و سپس وارد بازار شود.

متاسفانه به خاطر وجود تحریم ها و کم شدن واردات ادوات کشاورزی، بخش تولید داخل باید تلاش خود را انجام دهد تا کیفیت را به بالاترین شکل ممکن برساند تا خریداران از خرید خود راضی باشند.

مشکلات عمده صادرات چیزل

مشکلات عمده صادرات چیزل

امروزه صادرات یکی از بعدهای مهم اقتصادی شده است و تمام کشورها تلاش می کنند در این حوضه فعالیت های چشم گیری داشته باشند. تعامل صادرات باعث به گردش در آمدن چرخه های اقتصاد می شود.

اما آنچه باعث می شود که در بخش صادرات نتوانیم موفق باشیم، بخشی از آن به نبود زیر ساخت ها باز می گردد. در این قسمت باید مسئولان با بخشودگی های مالیاتی و کم کردن گمرکات و پرداخت های وام کم بهره صادر کنندگان را ترغیب نمایند.

در بخش دیگر بالا بودن کیفیت است. در دنیایی ادوات کشاورزی وجود کیفیت بالا است که ما را موفق می کند. کشورهای زیادی در این حیطه فعالیت دارند که واقعا محصولات با کیفیتی را تولید می کنند. خوشبختانه برخی از تولید کنندگان چیزل در داخل توانسته اند محصولات خوبی را تولید کنند که حتی بهتر از رقبای دیگر خود باشد.

مشکل دیگر نداشتن شناخت از نیازهای کشورهای هدف و در بعضی مواد اشباع شدن بازارهای هدف است. در این زمینه می توان از شرکت های که در زمینه صادرات فعالیت دارند کمک بگیریم.

مشکلات حمل و نقل نیز یکی از عوامل دیگر است. زیرا با وجود تحریم ها برخی از شرکت ها نمی توانند صادرات را انجام دهند. از این محصولات نمی توانند به کشور مقصد فرستاده شوند.

پارامترهای تعیین کیفیت چیزل

ادوات کشاورزی شامل انواع ویزا پایه بلند، چیزل پایه کوتاه، تراکتور دست دوم و … را شامل می شود. این محصولات بسته به درجه کیفی و نوع برند خرید و فروش می شوند.

پارامترهای زیادی در تعیین کیفیت چیزل دخالت دارند که به آنها می پردازیم.

نوع مواد اولیه مورد استفاده

وجود دستگاههای استاندارد و نیروی حرفه ای که در این حوضه فعالیت دارند.

نوع کاربری ادوات کشاورزی

چند شاخه بودن چیزل مورد استفاده

نوع برندی که محصول را تولید می کند.(اصولاً برندهای معتبر محصولات با کیفیتی را تولید می کنند تا در دنیایی رقابت حرفی برای گفتن داشته باشند.)

رعایت کردن استانداردهای که در جهان مطرح است در مورد چیزل نیز صدق می کند.

همه موارد بالا دست در دست هم به ما کمک می کند تا محصول با کیفیت و درجه یکی را روانه بازار کنیم. زیرا وجود کیفیت خوب در بازار خود تبلیغ بدون خرجی است که به راحتی ما را در راه موفقیت می اندازد.

سفارش خرید چیزل نه شاخه درجه یک

سفارش خرید چیزل نه شاخه درجه یک

هر سال محصولات جدید و به روزی وارد بخش کشاورزی می شود. جدیدترین چیزل با توجه به نوع نیاز کشاورزی تغییر می کند. تولید کنندگان خوبی در بخش تولید چیزل فعالیت دارند. چیزل یکی از ادوات کشاورزی است که به راحتی خاک را شخم می زند.

تولید کنندگانی که در این بخش فعالیت دارند چیزل را به دو صورت با غلتک و بدون غلتک تولید می کنند. که هر کدام مزایایی دارند.

برای سفارش و خرید چیزل نه شاخه درجه یک می توانید خرید خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام دهید.

در خرید مستقیم می توانید به صورت حضوری محصول را از ماهانه تهیه کنید‌. حسن این نوع خرید قطع کردن دست واسطه ها است. در بخش فروش بیشترین سود نسیب همین واسطه ها می شود و این نوع خرید هم به نفع خریداران و هم تولید کنندگان است.

در خرید غیر حضوری که همان خرید آنلاین است. از طریق تولید کنندگان یا واسطه ها را اندازی شده است و خریداران در کمترین زمان و بدون اتلاف هزینه رفت و آمد محصول را در هر کجایی ایران دریافت نمایید.

برای آگاهی از قیمت محصول می توانید به واحد‌های فروش مراجعه کنید و پس از استعلام قیمت ها اقدام به خرید محصول نمایید.

مراکز توزیع چیزل نه شاخه در سطح کشور

مراکز متعددی در سراسر کشور وجود دارند که چیزل نه شاخه را روانه بازار می کنند. اما آنچه مهم است قیمت این محصولات است که توسط توزیع کنندگان بر روی محصول گذاشته می شود.

نمایندگی های فروش چیزل را می توان از طریق اینترنت به دست آورید و به راحتی در شهر محل سکونت خود اقدام به خرید نمایید. تقاضا برای خرید چیزل در بازار از موقعیت خوبی برخودار است و خریداران می توانند در نمایندگی ها این محصولات را به صورت اقساط خریداری نمایند.

چیزل نه شاخه با کیفیت بالایی در کشور تولید می شود. اگر محصولات از کیفیت خوبی برخودار نباشد حجم فروش آن پایین می آید.

در بخش ادوات کشاورزی محصولاتی که وارد می شوند به دلایل مختلفی همچون پایین بودن قیمت کشاورزان را ترغیب می کند که این محصولات را خریداری نمایند. با جلوگیری از ورود این کالاها به داخل کشور، توزیع محصولات داخلی به راحتی و حتی با قیمت پایین تر از مشابه خارجی انجام می پذیرد.

قیمت چیزل در مقایسه با عملکرد آن مناسب است زیرا یک دستگاه مانند چیزل کار چند دستگاه را به طور همزمان انجام بدهد به همین علت عملکرد آن در مقایسه با قیمت آن مناسب است .

در هنگام خرید چیزل باید به میزان استاندارد خاک و منطقه مورد استفاده آن را مورد توجه قرار داد میزان استحکام خاک تاثیر زیادی در عملکرد چیزل دارد البته بعضی چیزل های خاکورز قابلیت کاری شرایط بسیار سخت را هم دارند این نکته در خرید چیزل حتما باید مورد توجه قرار بگیرد .

چیزل بر خلاف گاو آهن خاک را شکاف نمی دهد بلکه تا عمق معینی در خاک نقوذ کرده خاک را بر نمی گرداند و می تواند شخم های عمیقی را ایجاد کند و حتی می تواند علف های هرز و سنگ ریزه ها را روی سطح خاک قرار دهد البته نکته مهمی که وجود دارد این است که چیزل را نباید در خاک های مرطوب استفاده کرد زیرا چیزل عموما برای این ساخته شده است که خاک های متراکم و فشرده را شکاف دهد هر قدر خاک خشک باشد کارآئی چیزل در آن بیشتر خواهد بود.

کارای چیزل درخاک رس بسیار بیشتر است استفاده از چیزل باعث حاصلخیزی خاک می شود و از تشکیل کلوخ و سله های سنگین جلوگیری می کند ، چیزل مانع از فرسایش شدید خاک می شود و درصد حاصلیزی خاک را با افزایش قدرت نفوذ آب در آن بیشتر می کند

عملکرد خاص چیزل خاکورز

چیزل عملکرد خاصی دارد از مزایای عمده آن این است که ساختار خاک را به هم نمی ریزد و بافت خاک را حفظ می کند بر خلاف گاو آهن که ساختار آن به طور معمول خاک را تخریب می کند بافت خاک را نرم نگاه می دارد.

چیزل لطافت خاک را حفظ می کندو برای بهینه سازی زمین های بایر کاربرد دارد و می توانند مراتع را دوباره احیا ء کنند بهترین مزیت چیزل آن است که رطوب خاک را حفظ می کنند و از خشکی آن جلوگیری می کنند

دستگاه های خاکورز بقایای گیاهی را با خاک مخلوط می کنند این عمل باعث می شود که خاک قوی تر شده و برای کشت های بعدی آماده شود ، چیزل ها خاک را معمولا تا مقدار مشخصی برش می دهند و به هیچ عنوان ساختار خاک را به هم نمی زنند.امروزه چیزل ها در حال جایگزین شدن با گاو اهن های معمولی و قدیمی هستند هر چند که شاید عملکرد آنها با هم متفاوت باشد ، البته گاو آهن ها امروز بیشتر در مناطقی به کار می روند که زمین آنها بسیار سفت است که امکان عملکرد مناسب چیزل در آنها وجود ندارد. به هر حالت انتخاب دستگاه مناسب برای خاکورزی بستگی به نوع زمین کشاورزی و همچنین اهداف شما دارد.

فروش بی واسطه چیزل نه شاخه با بهترین کیفیت

فروش بی واسطه چیزل نه شاخه با بهترین کیفیت

کشاورزی یکی از کارهای است که قدیم ایام توسط انسان ها انجام می شده است. با مکانیزه شدن ادوات کشاورزی راه پیشرفت و کشاورزی مدرن برای کشاورزان فراهم شده است.

چیزل بخشی از سیستم محصولات کشاورزی است که با به کار گماشتن آن خاک از حالت آشفتگی و وجود علف علی سطحی پاک می شود. فروش بی واسطه چیزل نه شاخه با بهترین کیفیت در تمام شهرهای و فروشگاه‌های اینترنتی انجام می شود.

هر چه محصولات از کیفیت بالاتری برخودار باشند قیمت آن بیشتر می شود. از عوامل دیگر که بر قیمت تاثیر می گذارد عبارتند از:نوع فروش، میزان تقاضا و عرضه، شرکت تولید کننده و … می باشد.

در خرید بدون واسطه، تولید کنندگان این امکان را قرار داده‌اند که به راحتی و با تماس با واحد های فروش بتوانید محصول را خریداری نمایید. این نوع خرید این امکان را به شما می دهد که به صورت مستقیم محصول را مشاهده کرده و آن را خریداری کنید.

خرید از تولید کنندگان معتبر این امکان را به ما می دهد که در صورت نارضایتی از محصول آن را عودت دهیم و یا محصول دیگری را جایگزین محصول معیوب نماییم.

برای آگاهی از لیست این نوع نمایندگی علی می توان به سایت های معتبر مراجعه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما