پخش عمده چیزل غلطک دار درجه یک با کمترین قیمت

شخم زدن زمین های کشاورزی، باغات، شالیزارها به صورت درست و اصولی یکی از مهم ترین کارهای بخش کشاورزی می باشد. در قدیم این کار با گاواهن دستی و چوبی انجام می شده اما با پیشرفت علم، تکنولوژی کشاورزی نیز رشد کرد و ادواتی مانند روتیواتور تیلر کشاورزی ، چیزل غلطک دار موجب تفاوت دیروز تا امروز کشاورزی شدند. پخش عمده این کالا سبب شده تا در دور قسمت ترین مناطق هم امکان دسترسی به نوع درجه یک این کالا وجود داشته باشد.

پخش عمده چیزل غلطک دار درجه یک با کمترین قیمت

استانداردهای موجود در تولید چیزل باکیفیت

استانداردهای موجود در تولید چیزل باکیفیت از چیزل برای خرد نمودن هرچه بیشتر کلوخ ناشی از شخم زدن ادوار گذشته استفاده می شود. اما اهداف دیگری نیز با استفاده از این ادوات قدرتمند حاصل می گردد از جمله هم سطح سازی نسبی شخم ، کنترل رشد علفهای هرز و تنظیم عمق نفوذپذیری زمین در برابر آبیاری سطحی که بتواند سطح معینی از زمین رطوبت کافی را در خود نگاه داشته و در آخر با نصب غلطک یا گاوآهن کشاورزی ، زمینی یک دست و با کمترین میزان کلوخ و ناهمواری تحویل کشاورز دهد.

چیزل در انواع متنوعی تولید می شود که هر کدام به منظور انجام کار خاصی طراحی شده اند اما رسیدن به هدف فقط زمانیی محقق می شود که استاندارد های تعیین شده برای تولید ادوات رعایت شده باشد. چیزل کوچک، چیزل بزرگ، چیزل سبک، چیزل سنگین، چیزل پنج شاخه، چیزل تراکتور، چیزل غلطک دار، چیزل فنری به علت کارایی بالا از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار هستند.

شاسی چیزل باید استحکام بالا داشته و از جنس پروفیل صنعتی با فولاد آلیاژی تخصصی بسیار مستحکم ساخته شده باشد باشد تا بتواند در خاک­‌های سخت فرو رفته و با عمق زیاد شخم بزند. شاخک های فولادی استاندارد تحت عملیات حرارتی، تنش گیری و ضد سایش می شوند. پیچ ایمنی برای حفظ شاخه ها در برابر ضربات ناگهانی معیار مهمی در اخذ استاندارد است و رعایت زاویه استاندارد تیغه ها به منظور بهینه کردن مصرف سوخت کیفیت کالا را بالا می برد.

قابلیت تنظیم فاصله تیغه های گل گیر نسبت به غلطک نیز بسیار مهم است. در چیزل های با کیفیت شاسی غلطک تقویت شده با شاخک هایی در مدل های باله دار، باله های تعبیه شده و هر شاخک با زیر و رو کردن لایه سطحی خاک، باعث نفوذ اکسیژن به اعماق خاک و در نتیجه تهویه خاک شده، که این عمل موجب تسریع در پوسیدن بقایای گیاهی می گردد و سبب می شود که بقایای گیاهی با خاک مخلوط شده و خاک قوی تر و برای کشت های بعدی آماده تر شود. در واقع نوع استاندارد این محصول مانع از فرسایش شدید خاک شده و درصد حاصل خیزی خاک را با افزایش داده و قدرت نفوذ آب در آن را بیشتر می کند.

بررسی مشکلات عرضه عمده چیزل در کشور

بررسی مشکلات عرضه عمده چیزل در کشور تراکتور و تیلر اصلی ترین ماشین آلات کشاورزی هستند که بسیاری از ادوات و دنباله بندها به آنها نصب می شوند تا به امور کشاورزی و زراعت سرعت و کیفیت ببخشند. گاو آهن، روتاری یا کلوخ خرد کن، سم پاش، چاله کن، چیزل، دستگاه نشا کاری، نهر کن، مکنده غلات، کواتیواتور، دستگاه کاه کوب، علف زن، روتیواتور، ردیف کار و دیسک سنگین و سبک هر یک از این ادوات برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. عرضه ادوات کشاورزی در فصل مناسب بسیار حائز اهمیت است زیرا هر محصول در فصل خاصی کاشت، داشت و برداشت می شود و هر چه عرضه محصولات راحت تر و سریع تر و با قیمت مناسب انجام شود باغدا و کشاورز قادر خواهد بود کیفیت کار خود را بالاتر ببرد.

به دلیل افزایش تحریم ها، واردات ادوات خارجی کاهش چشمگیری یافته که چیزل هم یکی از این ادوات بوده و این اصلی ترین دلیل کاهش عرضه می باشد. افزایش نیاز و تقاضای کشاورزان برای استفاده از ادوات مناسب سبب شد تا تولید کنندگان ایرانی دست به کار شوند و بخش اعظمی از نیاز کشاورزان را تامین نمایند. اما به دلیل عدم نظارت کافی بر تولیدات داخلی و عدم رعایت استاندارد های لازم، کشاورزان برای خرید ادوات کشاورزی مشکلات زیادی دارند به طوری که با هزاران مشکل و دغدغه هزینه خرید ادوات را تهیه می کنند اما در نهایت ادواتی که از کیفیت لازم برخوردار نیست خریداری می کنند.

میزان فروش سالانه چیزل غلطک دار در ایران

میزان فروش سالانه چیزل غلطک دار در ایران در شرایط فعلی کشور ما با بحران شدید کم آبی مواجه است بنابراین نمی توان برای تولید بیشتر نمی توان اراضی بیشتری را زیر کشت بردو تنها راه افزایش محصولات در این شرایط، ازدیاد محصول در هکتار می باشد. به منظور اینکه از یک هکتار بتوان محصول بیشتری برداشت کرد باید کشاورزی سنتی را به کشاورزی مکانیزه تبدیل نمود و همین امر سبب فروش بیشتر ادوات کشاورزی شده است.

دستگاه چیزل غلطک دار ابزاری کاربردی برای نرم کردن خاک سفت در اراضی کشاورزی است. این دستگاه هم زمان دو کاره است یعنی شخم اولیه و ثانویه را با هم و بطور هم زمان انجام می‌دهد. در مدل‌ های مختلفی قابل تولید است و دارای یک غلتک می باشد که کلوخ‌های به جا مانده رو شکسته و به خاک نرم تبدیل می‌ نماید.

میزان فروش سالانه چیزل غلطک دار در ایران نسبت به زمین های زراعی تحت کشت بسار کم است زیرا اکثریت زمین های کشاورزی در روستا ها و مناطق محروم هستند و توسط افراد مسن و یا میانسال کشت و زرع می گردند که این افراد اولا از امکانات افزایش بهره وری اطلاع ندارند یا کم اطلاع هستند و یا اهمیت نمی دهند و یا بودجه کافی برای تامین این کالا را ندارند. برای فروش بیشتر جهاد کشاورزی در هر منطقه باید علاوه بر فرهنگ سازی و اطلاع به کشاورزان با اعطای وام و تسهیلات کم درصد به کشاورزان، آنها و حتی قشر جوان را ترغیب به خرید چیزل های متناسب با اراضی خود نمایند بدین ترتیب خودکفایی حاصل خواهد شد و تولید کنندگان هم در صدد تولید بیشتر و افزایش کیفیت کالای تولیدی و دست ساز خود خواهند بود. با برداشتن تحریم ها مراحل ترخیص کالا های وارداتی هم سرعت خواهد گرفت که در فروش و عرضه بیشتر تاثیر گذار است.

خرید انواع چیزل غلطک دار از بهترین مراکز فروش

خرید انواع چیزل غلطک دار از بهترین مراکز فروش شرکت های تولیدی زیادی در کشور تامین کننده و عرضه کننده ی ماشین آلات و ادوات کشاورزی و انواع چیزا ها می باشند تا به پیشرفت و پیشبرد صنعت کشاورزی کمک نماید. برای اطلاع از قیمت های این کالا ها می توان به مراکز فروش و حتی سایت های اینترنتی که تولید کنندگان و فروشندگان و توزیع کنندگان راه اندازی کرده اند مراجعه نموده و عکس و مشخصات انواع چیزل مانند تعداد شاخه ها، دارا بودن یا نبودن تیغه و غلطک را مشاهده نمود و با استفاده از خدمات مشاوره های کارشناسان از خدمات فروش و پس از فروش نیز بهره مند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما