قیمت علف زن در فروشگاه های معتبر نوشهر

قیمت علف زن نوشهر در فروشگاه های معتبر، بسته به مدل، نوع خرید، نوع برند، نوسانات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا متغیر می باشد. علف زن یا علف تراش، از محبوب ترین ابزارآلات باغبانی و کشاورزی محسوب می شود و مانند یک داس قدرتمند و مدرن می تواند علف های هرز را کوتاه کند و به پاک سازی و مرتب سازی پارک ها، فضاهای سبز، باغ ها، فضای سبز مراکز آموزشی و فرهنگی و….. کمک نماید.

قیمت علف زن در فروشگاه های معتبر نوشهر

عوامل موثر بر قیمت علف زن

عوامل موثر بر قیمت علف زن از عوامل موثر بر قیمت علف زن می توان به مدل، نوع برند، کیفیت، عملکرد، میزان تولید، واردات، صادرات، نوع خرید و شرایط بازار اشاره کرد. علاوه بر قیمت، در هنگام خرید علف زن باید به یک سری نکات توجه کنید، که از این نکات می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • مساحت محیط کاری: هر چه مساحت فضاهای سبز یا مکانی که می خواهید علف های هرز آن را کوتاه کنید، بزرگتر باشد، باید از علف زن های قدرتمندی استفاده شود. به عنوان نمونه، برای باغ های کوچک و محیط های خانگی باید علف زن های کم توان را خریداری کنید. برای باغ های بزرگ و محیط های بالای متراژ 200 متر مربع، علف زن دستی به هیچ عنوان کارایی ندارد.
  • کیفیت و بازدهی: برای این که بتوانید، علف زنی با کیفیت و کارایی بالایی را انتخاب و خریداری کنید باید به قدرت و توان موتور دستگاه علف زن توجه نمایید. علاوه بر این، از کیفیت و جنس قطعاتی که در تولید علف زن استفاده شده باید مطمئن شوید، چون در طول عمر و زمان استفاده از دستگاه تاثیر مستقیمی دارد.
  • میزان صدا: اگر برای کوتاه کردن علف های هرز، محیط هایی که اطراف آن ساختمان وجود دارد، انتخاب یک دستگاه علف زن که آلودگی صوتی ایجاد نمی کند، بسیار مهم می باشد. از میان انواع علف زن ها، علف زن های چهار زمانه، نسبت به علف زن های دو زمانه میزان آلودگی های صوتی کمتری دارند.
  • تامین قطعات و خدمات پس از فروش: تامین قطعات و خدمات پس از فروش در حفظ و استفاده از دستگاه بسیار مهم است، به همین دلیل باید علف زنی خریداری شود، که در صورت آسیب دیدن آن شما بتوانید به راحتی قطعات آن را تعویض کنید.

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات علف زن

از راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات علف زن، می توان موارد زیر را نام برد:

  • افزایش بهروری کارکنان: برای افزایش بهره وری کارکنان، راهبردهای کلیدی مختلفی وجود دارد، مانند بهبود مهارت فروش آن ها، افزایش کیفیت انجام کارها با بالا بردن روحیه، افزایش میزان رضایت با دادن پاداش و مزایای عالی بر حسب عملکردشان، استخدام کارمندانی هماهنگ با فرهنگ شرکت شما و….
  • توسعه خطوط جدید: در مورد محصولات جدید از مشتریان خود نظر سنجی کنید و خطوط جدید تولیدی را طبق خواسته و نیاز آن ها ایجاد نمایید، این کار نه تنها با افزایش صادرات، فروش و سود می شود بلکه می تواند باعث افزایش رضایت مشتریان هم شود.
  • پیدا کردن مشتریان جدید: برای به دست آوردن مشتریان جدید، باید بیشتر از حفظ مشتریان فعلی هزینه کنید، به همین دلیل برای ایجاد در آمد اضافی از گرانترین استراتژی محسوب می شود. ارائه مشوق به مشتریان فعلی و ایجاد انگیزه در آن ها، مقرون به صرفه ترین راه برای به دست آوردن مشتریان جدید می باشد. توصیه محصول شما توسط مشتریان فعلی به دیگران و تبلیغات دهان به دهان از قدرتمندترین شکل تبلیغات و پیدا کردن مشتریان جدید است.
  • پیدا کردن بازارهای جدید: برای افزایش فروش و سود حاصل از صادرات می توانید تحقیقات گسترده ای از کشور های مقصد صادرات انجام دهید تا بتوانید بازارهای جدیدی را برای محصول خود پیدا کند.
  • بهبود ارائه خدمات به مشتری: ایجاد وفاداری نسبت به برند تجاری، ارائه خدمات فراتر از سطح انتظارات مشتری، تشکیل یک تیم پشتیبانی مشتاق و دلسوز، شفاف سازی نحوه ارائه خدمات تیم پشتیبانی، توجه با بازخورد مشتریان نسبت به کالا، افزایش تعامل با مشتریان و خشنودی آن و…. نمونه هایی برای بهبود خدمات به مشتریان محسوب می شوند.
  • افزایش قیمت محصول: قیمت گذاری کالا، امروزه بخش مهمی از بازاریابی محسوب می شود و می تواند به افزایش صادرات و سود حاصل از فروش کمک می کند و باید بررسی کنید، که آیا با کاهش قیمت می توانید صادرات و فروش خود را افزایش دهید و همیشه بهترین استراتژی را برای قیمت گذاری کالای خود انتخاب کنید.
  • تخفیف قیمت: اگر برای افزایش فروش، محصول را با تخفیف در اختیار مشتریان می گذارید، باید هدف خود از تخفیف برای کالا را مشخص کنید، به عنوان نمونه، ایجاد تخفیف برای حفظ مشتریان فعلی یا جذب مشتریان جدید انجام می شود یا نه، تخفیف باید به صورتی باشد، که مشتاق مشتریان به خرید را افزایش دهد.

انتخاب بهترین علف زن برای صادرات

انتخاب بهترین علف زن برای صادرات برای این که بهترین علف زن برای صادرات را انتخاب کنید، باید با انواع علف زن ها آشنایی داشته باشید، تا بتوانید از میان آن ها بهترین علف زن را انتخاب کنید، که از انواع علف زن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • علف زن موتوری: این مدل علف زن، نیروی لازم برای اصلاح، برش علف ها و گیاهان را از موتور بنزینی که دارد تامین می کند و در نقاط مختلف، قابلیت حمل و استفاده از آن وجود دارد و بی نیاز از برق می باشد. برای حفظ و نگهداری این دستگاه به شرایط و اصول سخت تری نیاز است و در فضاهای بزرگ و با حجم مساحت کاری بالا استفاده می شود. علف زن بنزینی، به دو صورت علف زن دو زمانه و چهار زمانه تولید می گردد، که علف زن دو زمانه، نسبت به علف زن چهار زمانه، حجم موتور کوچکتر و توان خروجی بالاتری دارد و برای استفاده از آن باید روغن های مشخصی با بنزین ترکیب شود‌ ولی موتور چهار زمانه نیازی به این ترکیب ندارد و کارایی بیشتری دارد و صدای آن کم تر می باشد‌. موتور چهار زمانه سنگین تر است و از قیمت بالاتری هم برخوردار می باشد. قدمت موتور های چهاز زمانه بیشتر است. علف زن بنزینی موتوری چهار زمانه، دارای دو مخزن برای بنزین و روغن می باشد و در چهار مرحله روشن و کار کردن موتور این علف زن انجام می شود و به نگهداری بیشتری نیاز دارد. موتور دو زمانه یک مخزن دارد، که محتوای روغن و سوخت داخل همین یک مخزن قرار می گیرند و به نسبت مشخصی این دو ماده با هم ترکیب می شوند. در دو مرحله فرآیند روشن کردن این نمونه علف زن بنزینی انجام می شود و از مهم ترین مزیت آن می توان به سبکی و محدودیت نداشتن کار آن در جهات مختلف اشاره کرد. امکان تعمیر و آسیب علف زن بنزینی تا حدی اجتناب ناپذیر می باشد. مواردی وجود دارد، که ممکن است از تعمیر و صرف هزینه دستگاه شما را بی نیاز کند. به عنوان نمونه، اگر دستگاه علف زن بنزینی کار نمی کند، ممکن است شمع آن آلوده و کثیف شده باشد، بنابرین باید آن را چک کنید، شاید پمپ کاربراتور یا دیافراگم فرسوده شده باشد، که باید آن را تعویض و کنترل کنید، ممکن است به دلیل رسوبات صافی یا کاربراتور، سوخت گرفته شده باشد، به نحوه کارکرد صحیح اگزوز توجه کنید، ممکن است فیلتر هوا کثیف شده باشد و باید آن را بررسی نمایید.
  • علف زن های دوشی و کوله پشتی: جزو علف زن های موتوری هستند. این دو مدل علف زن یک چیز می باشند و تنها تفاوتی که بین آن ها وجود دارد، این است، که علف زن پشتی، کمربند و موتور آن پشت کمر و مدل دوشی، روی دوش، کمربند آن قرار می گیرد. راحتی کار و خستگی کمتر از مزیت های مدل کوله پشتی علف زن می باشد‌. تسلط و کارکرد آسانی در کار با علف زن دوشی وجود دارد و برای مصارف غیر حرفه ای و عادی از علف زن دوشی استفاده می شود. اتصال تیغه و موتور بر روی این مدل علف زن به وسیله شفت انجام گرفته است و به کمک کمربند بر روی دوش قرار می گیرد. علف زن های دوشی، نسبت به علف زن های پشتی قدرت مانور بیشتری دارند و با استفاده از دسته ای که دارند، می توانید از قابلیت های آن به راحتی استفاده کنید.
  • علف زن برقی: با استفاده از یک موتور الکتریکی و برق کار می کند و نسبت به علف زن بنزینی به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد و بهترین گزینه برای امور سطحی مانند هرس در حجم کم و کوتاه کردن علف ها می باشد. با استفاده از باطری شارژی این نوع علف زن کار می کند، به همین دلیل توان و قدرت بالایی را باتری نمی تواند برای این مدل علف زن تامین کند. سبک و وزن کم آن باعث شده، افراد غیر حرفه ای بتوانند به راحتی از این مدل علف زن استفاده کنند و از شرایط نگهداری آسانی برخوردار می باشد. راحتی و نحوه کار با این مدل دستگاه علف زن به خوبی فراهم شده است.
  • علف زن دستی: برای محیط هایی که کمتر از 150 متر مربع هستند و محیط های کوچک کاربرد دارد‌، سریع راه رفتن کاربر و نوع حرکت آن در عملکرد مناسب دستگاه نقش مهمی دارد‌.

برای نگهداری و افزایش عمر دستگاه علف زن باید به یک سری نکات توجه کنید. به طور مثال به هیچ عنوان از علف زن در آب و هوای نامساعد بارانی، طوفان، رعد و برق و مه استفاده نکنید. در هنگام استفاده از دستگاه علف زن باید از دستکش، چکمه، لباس مناسب، عینک ایمنی و کلاه استفاده کنید و به هیچ عنوان دست و پای خود را به بخش تخلیه کننده دستگاه و تیغه ها نزدیک نکنید.

به صورت دوره ای یا ترجیحا ابتدای هر فصل باید، روغن، شمع و موتور دستگاه علف زن را چک کنید و تعویض روغن را به موقع انجام دهید، چون اگر گرد و خاک در روغن جمع شود، می تواند موجب تخریب و آسیب دستگاه علف زن شود‌. تمیز کردن و تعویض فیلتر را باید به موقع انجام دهید و اگر فیلتر از جنس کاغذ آکاردئونی است می توانید با یک شلنگ هوا به راحتی آلودگی آن را از بین ببرید و اگر فیلتر کثیفی زیادی دارد، باید آن را تعویض کنید.

قبل از استفاده از دستگاه علف زن، باید تکه های چوب، بطری، سنگ و میوه های ریخته شده مانند کاج را از روی علف ها جمع آوری کنید، دستگاه علف زن را به هیچ عنوان به اجبار و زور هل ندهید و با حرکت رو به عقب به هیچ عنوان از چمن زن استفاده نکنید. حداقل 15 متر فاصله ایمن دستگاه علف زن با حیوانات و وسایل نقلیه باید باشد و در سطح شیب دار بیشتر از 15 درجه سانتی گراد نباید از دستگاه استفاده کنید.

نحوه صادرات علف زن از طریق ترانزیت

صادرات علف زن از طریق ترانزیت، به این صورت می باشد، که کالا از بین سه گمرک یا چند گمرک عبور می کند، تا به کشور مقصد برسد. صادرات کالا به وسیله ترانزیت از مقرون به صرفه ترین راه های حمل و نقل کالا در هنگام صادرات می باشد، علی الخصوص برای کشور هایی که برای تولید کالا توانایی لازم را ندارند‌‌ و کشوری که بتواند از طریق ترانزیت صادرات خود را انجام دهد می تواند به درآمد زدایی و سود آوری خوبی دست پیدا کند، چون حقوق و عوارض گمرکی برای کالای ترانزیتی در نظر گرفته نمی شود.

مراکز توزیع علف زن درجه یک در نوشهر

مراکز توزیع علف زن درجه یک در نوشهر مراکز توزیع علف زن درجه یک در نوشهر، توانسته اند، بیشترین میزان فروش را از میان انواع عرضه کنندگان کالا کسب کنند، چون بدون توجه به شرایط و سود خود همیشه باکیفیت ترین کالا را با قیمت ارزانی در اختیار مشتریان می گذارند. مزیت های استفاده از علف زن باعث شده، مراکز توزیع پر رونقی داشته باشد، که از مزیت های این دستگاه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • برای مرتب کردن چمن های بلند و علف های هرز استفاده می شود‌.
  • دارای مدل های مختلفی می باشد و شما با توجه به مساحت منطقه مورد نظر خود می توانید، مدل علف زن را انتخاب کنید.
  • برای حاشیه زن علف ها و گیاهان هرز کاربرد دارد و همین ها باعث شده اند، خرید علف زن چهار کاره چینی، علف زن حرفه ای ایرانی همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشند.

خرید مستقیم علف زن از معتبرترین مراکز نوشهر

خرید مستقیم علف زن از معتبرترین مراکز نوشهر، همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد، چون مشتریان می توانند بدون دغدغه نسبت به کیفیت و قیمت به راحتی کالا را تهیه کنند و با استفاده از آن فضاهای سبز را تمیز و زیبا نمایند و علف های هرز را کوتاه کنند.

سفارش بی واسطه علف زن با بهترین کیفیت از نوشهر

سفارش بی واسطه علف زن با بهترین کیفیت از نوشهر سفارش بی واسطه علف زن با بهترین کیفیت از نوشهر، توسط حداکثر مشتریان انجام می شود، چون می توانند با قیمت درب کارخانه و با صرف هزینه کمتری محصول را تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما