فروش ویژه گاوآهن چیزل مرکب درجه یک

امروزه، ایران یکی از بزرگترین و برترین تولید کنندگان انواع ادوات کشاورزی به شمار می آید که با استفاده از دانش روز و نیز قطعات صنعتی مدرن مطابق با استانداردهای روز دنیا توانسته انواع مدل های گاوآهن از جمله گاوآهن چیزل مرکب را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در ابعاد و اندازه های متنوع و نیز طرح های مدرن با برندهای متفاوت در بازار عرضه نماید. فروش ویژه این نوع دستگاه به روش عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه از طریق نمایندگی های عمده فروش در سراسر کشور از قیمت ارزانتری برخوردار بوده و توانسته مشتریان زیادی را در بر گیرد.

فروش ویژه گاوآهن چیزل مرکب درجه یک

عوامل موثر بر قیمت گاوآهن در ایران

عوامل موثر بر قیمت گاوآهن در ایران

چیزل تراکتور گلدونی، در واقع یکی از انواع ادوات کشاورزی پرکاربرد با عملکرد بسیار بالا محسوب می شود که جهت آماده سازی و بهینه سازی خاک زمین کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت آن تاثیر گذار می باشند که شامل: نوع گاوآهن، مدل، اندازه، کیفیت، شرکت تولید کننده و برند معتبر، استاندارد بودن دستگاه، استفاده از قطعات صنعتی مدرن در تولید آن، تنوع شاخه های مختلف با تعداد 5، 7 و 9 شاخه جهت استفاده در زمین های زراعی و شخم زدن و نیز حفظ رطوبت خاک و خرد کردن کلوخه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که از اهمیت زیادی در رشد و نمو درختان، گل و گیاهان و غیره برخوردار می باشد.

گاوآهن تراکتور، جهت شخم های زراعی و باغی از آن استفاده های زیادی می شود که به منظور آماده کردن بستر بذر و ریشه گیاه و نیز زیر و رو کردن خاک مورد استفاده قرار می گیرد و با مدل های مختلفی که دارد، دارای خیشه های متفاوت با تیغه های فولادی تیز می باشد که عملیلات خاک ورزی را به خوبی انجام می دهد و نیز باعث جلوگیری از کاهش انرژی و کاهش نیروی کارگر و غیره می شود. همچنین از قابلیت نصب آسان و سریع در قسمت پشت تراکتور برخوردار می باشد.

بررسی جایگاه ایران در صادرات گاوآهن

بررسی جایگاه ایران در صادرات گاوآهن

همان طور که قبلا اشاره شد، ایران در زمینه تولید انواع مدل های گاو آهن در زمینه صادرات از جایگاه بالایی برخوردار است که صادرات این نوع دستگاه به اکثر کشورهای خارجی مستلزم یک سری رعایت مراحل مختلف می باشد.

جهت صادرات این محصول صنعتی به صورت عمده، باید تمامی تعرفه های گمرکی، هزینه های جانبی مانند: هزینه ترخیص کاری کالا، هزینه دستمزد کارگران، حمل و نقل، باربری، انبارداری، نگهداری، صدور شیوه نامه ها و مجوز های لازم و مربوطه از سازمان های مختلف اداری و رعایت قوانین و مقررات استاندارد بین المللی و دیگر موارد می باشد که تجار و بازرگانان ایرانی باید این موارد و نکات را در نظر بگیرند تا بتوانند محصول خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در انواع مدل ها با برندهای معتبر از طریق مراکز مختلف در سراسر کشور به بازارهای جهانی صادر می گردد. صادرات این محصول نقش به سزایی در رونق اقتصادی کشور ایفا می نماید.

مرکز خرید گاوآهن چیزل مرکب با کیفیت

مرکز خرید گاوآهن چیزل مرکب با کیفیت

امروزه خرید گاوآهن چیزل مرکب با کیفیت از طریق مراجعه به وب سایت مربوط به محصول به روش آنلاین و غیر حضوری و نیز به روش عمده و مستقیم صورت می گیرد که خرید محصول از این طریق بسیار به صرفه بوده و هیچ گونه هزینه جانبی در بر نداشته است. بدین صورت که مشتریان و خریداران عزیز می توانند با تماس تلفنی با مشاوران و کارشناسان خبره و ماهر در این زمینه اطلاعات دقیق و صحیحی را در زمینه این نوع دستگاه به طور کامل بدست آورده، سپس می توانند آن را با بالاترین درجه کیفیت و نازل ترین قیمت با توجه به نوع کاربرد و سرمایه خود خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

ناگفته نماند که جک، یکی از قطعات اصلی و مهم گاوآهن تراکتور محسوب می شود که از کاربرد و نیز اهمیت زیادی در زیر و رو کردن و شخم زدن زمین های زراعی و باغی برخوردار می باشد که در همه مدل های گاوآهن وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما