فروش روتیواتور سنسور دار بادله با بهترین کیفیت

روتیواتور از ماشین آلات و تجهیزات پرکاربرد در کشاورزی است که با استفاده از آن خاک ورزی و از بین بردن علف های هرز بین ردیف های درختان میوه انجام می گیرد. این وسیله دارای سنسور هوشمند بوده و در صورت برخورد به موانعی نظیر درختان میوه به عقب بر می گردد و کمک شایانی به مکانیزاسیون در کشاورزی نموده است.

فروش روتیواتور سنسور دار بادله با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه ها و مراکز معتبر نظیر سایت مجموعه ما انجام می گیرد.

فروش روتیواتور سنسور دار بادله با بهترین کیفیت

میزان سود حاصل از تجارت دستگاه روتیواتور در ایران

میزان سود حاصل از تجارت دستگاه روتیواتور در ایران به دلیل مکانیزه شدن اکثر بخش ها در کشاورزی خرید و فروش ماشین آلات و ادوات کشاورزی نظیر انواع روتیواتور از جمله روتیواتور سنسور دار باغی در ایران از بازار پر رونقی برخوردار شده است. از این رو افراد و شرکت های متعددی در زمینه فروش تجهیزات مکانیزاسیون کشاورزی مشغول فعالیت و کسب درآمد می باشند. برای بررسی میزان سود حاصل از تجارت دستگاه روتیواتور، توجه به این نکته ضروری است که هر چقدر تقاضا برای محصولی در بازار بالا باشد سود حاصل از فروش آن نیز مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

امروزه روش های فروش مختلفی برای ارائه محصولات به مشتریان وجود دارد که یکی از این روش ها گرفتن نمایندگی فروش محصولات برندهای معتبر و پرفروش است. مثلا برای فروش روتیواتور با کیفیت که قیمت آن نیز نسبت به کیفیتش زیاد بالا نباشد، می توان از تولید کننده های معتبر روتیواتور نمایندگی فروش دریافت کرد. سود حاصل از این کار بالا بوده و علاوه بر آن مزایایی چون تضمین کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش را نیز دارد، به همین دلیل افراد تمایل زیادی به خرید از این مراکز نشان می دهند.

روش هایی مانند فروش عمده یا جزئی هم هر یک سود متفاوتی دارند، در روش فروش عمده روتیواتور با قیمت مناسب تری به مشتری عرضه می گردد چرا که خرید را به تعداد بالا انجام می دهد. با گذشت زمان و پس از پیشرفت علم و تکنولوژی اکثر محصولات مانند ادوات و ابزار کشاورزی به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش می رسند.

در این روش مشتری بدون صرف وقت و پرداخت هزینه های رفت و آمد، مشخصات لیست انواع روتیواتور را از سایت مشاهده نموده و سپس اقدام به سفارش خرید می کند. بنا به دلایلی مانند پرداخت نکردن اجاره مغازه و مالیات و غیره حاشیه سود خوبی در فروش اینترنتی وجود داشته و فروشندگان زیادی به این روش روی آورده اند.

آشنایی مختصر با مراحل تولید انواع روتیواتور

آشنایی مختصر با مراحل تولید انواع روتیواتور شاید این پرسش در ذهن شما شکل گرفته باشد که روتیواتور چگونه تولید می شود؟ برای پاسخ به این سوال مطالبی را بیان می کنیم که به آشنایی مختصر با مراحل تولید انواع روتیواتور کمک خواهد کرد. روتیواتور ها ابزاری برای شخم زدن و خاک ورزی می باشند که بر خلاف روش های قدیمی نظیر گاو آهن خاک را بر نمی گردانند و تنها آن را تا عمق مشخصی برش زده و مخلوط می کنند.

این روش سبب می شود لایه های زیرین خاک رطوبت خود را از دست ندهد و عملیاتی مانند بذر پاشی و آماده سازی زمین با سرعت بیشتری انجام می گیرد. روتیواتورها در انواع مختلف روتیواتور ثابت و روتیواتور کشویی یا هیدرولیکی طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می شوند. مهندسان کشورمان با استفاده از فناوری و دانش تخصصی روز دنیا، بدنه روتیواتور را با بازدهی و قدرت بالا طراحی می کنند و سپس به پیاده سازی آن می پردازند.

در مرحله بعدی برش های لازم روی ورق های فولادی محکم انجام می شوند و لبه های تیز آنها گرفته ماشین کاری شده و صیقل داده می شوند. تیغه های روتیواتور نیز بعد از طراحی روی آلیاژهایی از جنس فولاد و کربن با دستگاه های مخصوص برش داده شده و پس از طی مراحلی آماده نصب و مونتاژ روی بدنه روتیواتور می گردند. این تیغه ها برقی و قابل تنظیم در حالت های مختلف می باشند.

پس از انجام جوشکاری های لازم و آماده شدن تمامی قطعات کوچک نوبت به سرهم کردن آن ها می رسد که در این مرحله تمامی اجزای آماده شده با دقت و ظرافت تمام روی بدنه سوار شده و شکل نهایی روتیواتور را به خود می گیرند.

چالش های صادرات روتیواتور به کشورهای همسایه

چالش های صادرات روتیواتور به کشورهای همسایه تولید کنندگان ماشین آلات و ادوات کشاورزی در کشورمان محصولات بسیار با کیفیتی تولید می نمایند، کیفیت روتیواتور تولید شده در کارخانه های ایرانی صادراتی می باشد و قابلیت عرضه در بازارهای جهانی را نیز دارد. صادرات ماشین الات ایرانی با ارز آوری و رشد و توسعه اقتصاد غیر نفتی برای کشور همراه است، چالش های صادرات روتیواتور به کشورهای همسایه کم نیستند و باید در پی یافتن چاره ای برای بر طرف نمودن این مشکلات بود.

خریداران روتیواتور ایرانی کشورهایی نظیر افعانستان،جمهوری آذربایجان و ترکیه و … هستند و صادرات به این کشورها به دلیل وجود مرز های زمینی مشترک بسیار آسان، کم هزینه و با سوددهی بالا برای تجار ایرانی می باشد. اما مشکلی که در این میان وجود دارد این است که تولید کنندگان ماشین آلات کشاورزی با تمام ظرفیت خود کار نمی کنند، زیرا در تامین مواد اولیه خود با مشکلات عدیده ای نظیر بالا رفتن بی رویه قیمت این مواد مواجه هستند.

در سال های اخیر مشکلاتی نظیر شیوع کرونا و افزایش تحریم های بین المللی علیه ایران، مسائل زیادی برای صادرکنندگان به وجود آورده و آن ها را در شناسایی بازار های هدف جدید دچار مشکل کرده است. تلاش در جهت رفع موانع قانونی و گمرکی از سوی مسئولین و مراجع مربوطه و تسهیل فرایند صادرات ادوات کشاورزی نظیر روتیواتور از مواردی است که منجر به رونق هر چه بیشتر صادرات این محصولات خواهد شد.

با از پیش رو برداشتن موانع افزون بر رونق صادرات، افزایش درآمد تاجران و ورود ارز به کشور، افزایش تولید داخلی نیز رقم خواهد خورد. این امر زمینه اشتغال زایی بیشتر را برای جوانان ایرانی فراهم می آورد.

خرید روتیواتور سنسور دار بادله با قیمت مناسب

خرید روتیواتور سنسور دار بادله با قیمت مناسب برای خرید روتیواتور سنسور دار بادله با قیمت مناسب می توانید به مراکز و نمایندگی های معتبر فروش مراجعه کنید. در این مراکز انواع روتیواتور باغی با امکانات مختلف ارائه می شود و شما می توانید پس از بررسی کیفیت محصولات با صرف هزینه پایین اقدام به خرید روتیواتور مورد نیاز خود نمایید.

با استفاده از این روتیواتور ها می توانید کیفیت کشت محصولات کشاورزی خود را بالا ببرید و در نیروی انسانی نیز صرفه جویی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما