عرضه بی واسطه انواع سم پاش جدید با مناسب ترین قیمت

با استفاده از سمپاش امکان از بین بردن انواع آفات گیاهی در زمین‌های کشاورزی و باغات وجود دارد و استفاده از انواع سم پاش جدید نیز کارایی این وسیله را بسیار بیشتر کرده است به طوری که تاثیر قابل توجهی در افزایش عملکرد درختان و گیاهان داشته است؛ بهترین نمونه‌های این سمپاش با مناسبترین قیمت و در عرضه بی واسطه توسط فروشنده محصول به خریداران ارائه می‌شود و مشتریانی که تجارت سم پاش را در داخل انجام می‌دهند یا صادر کننده این محصول می باشند از طریق این عرضه نیاز خود را تامین خواهند کرد.

عرضه بی واسطه انواع سم پاش جدید با مناسب ترین قیمت

مقدمه ای برای شناخت انواع سم پاش باکیفیت

مقدمه ای برای شناخت انواع سم پاش باکیفیت سمپاش وسیله ای دستی یا برقی است که دارای مخزنی برای نگهداری سم به دو شکل مایع ا پودری است که نازل های مخصوصی دارد و سموم مختلف را به سطح گیاهان و درختان می پاشد و یکی از روش‌های مبارزه با انواع بیماری های گیاهی و علف های هرز و حشرات است.

این محصول انواع بسیار متفاوتی دارد که بر اساس شرایط آب و هوایی و نوع آفات از هر یک از آنها استفاده می شود و از ساده‌ترین سمپاش ها می توان به نمونه های دستی یا پشتی آنها اشاره کرد که مخزن آنها ۲۰ لیتر دارد و اغلب برای سم پاشی باغات مورد استفاده قرار می گیرد و نوع استیلی یا پلاستیکی آنها برای فضاهای کوچک کاربرد بسیار زیادی دارد.

سم پاش های اتومایزر از نمونه های پیشرفته این وسیله بوده که برای ایجاد قطرات بسیار ریز و پخش آن به جریان شدید هوا نیاز داشته که این کار به وسیله موتور و توربین های مخصوص انجام می شود؛ این سم پاش ها ظرفیت ۱۲ لیتری دارند و اغلب برای مبارزه با حشرات و قارچ ها به کار می روند همچنین از آنها برای گرانول پاشی و پودر پاشی نیز استفاده می گردد.

از سم پاش های دیگر که سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده اند سمپاش تلمبه ای است که شامل یک پمپ پیستونی و یک مخزن به همراه نازل می باشد که دو سوم مخزن پر می شود و با تلمبه زدن فشار منفی درون پمپ ایجاد شده در نتیجه باز کردن نازل، سم با فشار از آن خارج می‌شود.

سمپاش های موتوری نوع دیگری از سمپاش ها هستند که در دو نوع زنبه ای و چرخ دار تولید می‌شوند و دارای موتور بنزینی بوده که تولید فشار توسط موتور انجام می‌شود و آن را از مخزن های ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری به سمت نازل ها هدایت کرده تا برای سمپاشی زمین های بزرگ و به خصوص باغات کاربرد زیادی داشته باشد.

در نهایت از سم پاش های تراکتوری می توان نام برد که برای زمین های بسیار بزرگ مورد استفاده زیادی دارند و با اتصال به جک تراکتور امکان جابجایی آنها در زمین های کشاورزی به راحتی فراهم است همچنین عرض کار بزرگ آنها زمان سم پاشی را به حداقل مقدار می رساند.

کشورهای مقصد جهت صادرات سم پاش تولید داخل

کشورهای مقصد جهت صادرات سم پاش تولید داخل تولید سمپاش در کشور ما را از یک دهه قبل آغاز شده است و قبل از آن انواع سمپاش های چینی و ترکی بازار این محصول را در اختیار داشتند اما امروزه نمونه های مختلف سمپاش به خصوص انواع با ظرفیت کم آن در داخل کشور تولید و به بسیاری از کشورهای منطقه ارسال می‌شوند بنابراین محصولات ایرانی در بازار آنها به دلیل قیمت پایین سود بسیار خوبی نیز دارد.

کشورهای زیادی در منطقه سمپاش تولید داخل را خریداری می‌کنند که از جمله آنها عراق، افغانستان و پاکستان را می تواند نام برد؛ این کشورها نمونه های مختلف سم پاش ایرانی را در بازار خود داشته و همان طور که گفته شده به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب سمپاش، از مشتری های خوبی نیز برخوردارند.

اغلب کشورهای مقصد مرز مشترک زیادی با ایران دارند و وجود چندین گمرک با هر کشور امکان صادرات سم پاش به آنها را بسیار بیشتر می کند که به صادرات هر چه سمپاش به این کشورها کمک کرده و به این ترتیب خریداران در کشورهای دیگر با نرخ ارزان تری از برند های چینی و ترکی سم پاش ای ایرانی را به دست می آورند.

دریافت مجوز صادراتی برای ارسال انواع سم پاش ایرانی به این کشورها بسیار راحت تر است که این مساله به صادرات سریع تر این محصول کمک زیادی خواهد کرد و ارزش گمرکی مناسب این محصول آن را در اولویت صادرات به این کشورها قرار خواهد داد.

بررسی راه های افزایش درآمد حاصل از صادرات سم پاش

بررسی راه های افزایش درآمد حاصل از صادرات سم پاش صادرات سمپاش منبع درآمد بسیار خوبی برای کسانی است که فعالیت صادراتی به کشورهای دیگر انجام می‌دهند چون این محصول در کشور با نرخ پایین قابل دسترسی بوده و از فروش آن در بازار کشورهای دیگر سود خوبی به دست می‌آید به خصوص این که فروش با ارز آن کشور در درآمدزایی بیشتر نقش زیادی دارد.

برای افزایش درآمد حاصل از صادرات سم پاش در راه های بسیار متنوعی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها بازاریابی مناسب برای این محصول و معرفی هر چه بیشتر آن است تا خریداران در سایر کشورها از مزیت‌های سمپاش ایرانی نسبت به نمونه های دیگر کشورها مطلع شوند و با مقایسه بین این دستگاه ها سم پاش ایرانی با قیمت ارزانتر، خریدار بیشتری خواهد داشت.

برای کسب درآمد بیشتر از صادرات این محصول خرید عمده آن در داخل به صادرکنندگان توصیه می شود تا از این طریق ارزانتر آن را تهیه کنند و این کار بدون شک توانایی رقابت سمپاش در کشورهای دیگر را افزایش می دهد که نسبت به نمونه‌های سایر کشورها از قیمت بسیار ارزان تری برخوردار خواهد بود و در نتیجه فروش بیشتری نیز خواهد داشت.

دسترسی همیشگی به قطعات این سم پاش ها و گارانتی آنها به همراه خدمات پس از فروش از دیگر راه هایی است که استفاده کننده این وسیله در عرضه سمپاش ایرانی به کشورهای مختلف قادر به جذب مشتری بیشتر و افزایش درآمد خواهد بود.

پخش مستقیم سم پاش جدید با بهترین کیفیت

پخش مستقیم سم پاش جدید با بهترین کیفیت انواع سمپاش جدید با بهترین کیفیت در پخش مستقیم توسط فروشنده این سمپاش به خریداران عرضه می‌شود و مشتریان از سراسر ایران در ارتباط با این عامل پخش قادر به ثبت و اعلام سفارش خود برای این سم پاش خواهند شد.

پخش بی واسطه از طریق اینترنت به سراسر کشور انجام می‌شود و نمونه های جدید این سم پاش از طریق همین سایت به نمایش گذاشته شده تا مشتری آنها را بررسی و از مشخصات فنی آنها باخبر شود و در نهایت ثبت درخواست خود را انجام می‌دهد.

پخش اینترنتی مزایای بسیار زیادی دارد و دست واسطه ها را از دخالت در قیمت گذاری این محصول حذف می کند تا این سمپاش ارزان تر به دست مشتری می رسد و نیاز به آن برای استفاده در زمین های کشاورزی و باغات یا صادرات تامین کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما