سفارش خرید چاله کن تک نفره با کمترین قیمت

سفارش خرید چاله کن تک نفره با کمترین قیمت، توسط هر مشتری که به این نوع دستگاه نیاز دارد، انجام می شود، چون همیشه خریداران به دنبال تهیه کالا با قیمت ارزان می باشند. چاله کن، همان طور که از نامش مشخص است، برای ایجاد گودال و حفره در کشاورزی، ساختمان سازی و راه سازی استفاده می شود. برای حفر چاله برای کاشت نهال، درخت، ستون های خانگی، ستون های پل، ستون تیرهای چراغ برق و…. کاربرد دارد.

سفارش خرید چاله کن تک نفره با کمترین قیمت

نکات مهم درباره بهترین چاله کن

نکات مهم درباره بهترین چاله کن بهترین چاله کن، باید مناسب نوع خاک و زمین باشد و در هنگام خرید باید به نوع زمین و خاک توجه کنید، به طور مثال اگر خاک و زمینی که می خواهید در آن جا چاله حفر کنید، نرم باشد، باید چاله کن دستی تک نفره و دو نفره یا چاله کن پشت تراکتوری تک بازو ( در صورت داشتن تراکتور ) را خریداری نمایید. ولی اگر زمین سخت و سفت است و اجسام سختی مانند سنگ درون زمین وجود دارد، باید دستگاه چاله کن های قوی مانند چاله کن تراکتوری دو بازو و چهار بازو را خریداری کنید. اگر جنس خاک و زمین بسیار سخت است و پروژه شما بزرگ می باشد، باید چاله کن های هیدرولیکی، که قیمت بالایی هم دارند را خریداری کنید.

بهترین چاله کن، باید بتواند به راحتی عمق چاله ای که نیاز است را حفره کند. اگر عمق چاله کم می باشد، دستگاه چاله کن دارای مته کوچکی می باشد و هر چه عمق چاله افزایش پیدا کند، به چاله کنی نیاز است که مته بزرگی داشته باشد. بهترین چاله کن باید قطر مناسبی برای حفر چاله داشته باشد. به طور مثال مته های چاله کن دستی دو نفره و تک نفره می توانند بین 10 تا 35 سانت قطر را حفر نمایند. چاله کن پشت تراکتوری، مته آن می تواند بین قطر 30 تا 50 سانتی متر را حفر نماید و چاله کن هیدرولیکی تا قطر 90 سانتی متر از حفر را می تواند، ایجاد کند.

مته ای که روی دستگاه چاله کن نصب شده باید با قدرت موتور آن تناسب داشته باشد، تا چاله کن دچار مشکل نشود، به طور مثال، اگر مته با قطر بالا را روی چاله کنی متصل کنید، که موتور آن توان و قدرت کمی دارد، باعث می شود روی دستگاه فشار وارد شود تا چاله کن نتواند کار خود را به خوبی انجام دهد.‌ چاله کن دستی یک نفره و دو نفره بین 2 تا 3 اسب بخار قدرت موتور آن ها می باشد و چاله کن تراکتوری بین 30 تا 90 اسب بخار قدرت موتور آن ها است.

آشنایی با چگونگی عملکرد چاله کن

عملیات مختلفی به وسیله دستگاه چاله کن انجام می شود، که این عملیات که کل عملکرد دستگاه را نشان می دهند. عملیات دستگاه حفاری یا چاله کن شامل گزینه های زیر می شوند:

  • عملیات حفاری: این دستگاه با استفاده از مته روی قطعه کار، سوراخ هایی دایره ایی شکل ایجاد می کند.
  • عملیات مجدد: با استفاده از یک سیم پیچ که چندین لبه برش دارد، سوراخی که در مرحله قبل ایجاد شده را به اتمام می رساند. این نوع عملیات، نوعی عملیات روی به اتمام می باشد.
  • عملیات نقطه ای: تراشه های موجود در سطح سوراخ در این مرحله حذف می شوند تا مهره های سر در جای مناسبی نشسته شوند.

چاله کن های دستی بر اساس قطر چاله، عمق، حجم موتور و قدرت به دو صورت تک نفره و دو نفره می باشند‌. ایجاد چاله برای نصب حصار و ایجاد چاله در کشاورزی بدون استفاده از دستگاه چاله کن کاری بسیار دشوار و سخت می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید، چاله هایی با عرض و عمق های گوناگونی ایجاد کنید. چاله کن های دستی در مدل های بنزینی، برقی و دیزلی تولید می شوند. چاله کن دستی با موتور بنزینی، نسبت به چاله کن برقی و دیزلی سبک می باشد و برای حفر کردن گودال هایی با عمق کم و برای خاک های نرم کاربرد دارد.‌ به صورت خشک و به وسیله روغن، گیربکس های چاله کن ها کار می کنند. چاله کن بنزینی می تواند، چاله ای با قطر 10 تا 35 سانتی متر و عمقی با 80 سانتی متر را ایجاد کند و برای حفاری کردن برای عمق کمتر از یک متر از چاله کن دستی استفاده می شود. برای استفاده از دستگاه چاله کن باید مراحل زیر طی شود:

  • استفاده از تجهیزات ایمنی هنگام کار با چاله کن موتوری: در هنگام استفاده از این دستگاه باید کلاه ایمنی، گوش ایمنی و عینک ایمنی به کار برده شود تا از صدمه دیدن شما جلوگیری گردد.
  • بررسی محکم بودن اتصالات: قبل از روشن کردن چاله کن باید کلیه اتصالات آن را بررسی کنید تا از محکم بودن آن ها اطمینان داشته باشید.
  • روشن کردن چاله کن: قبل از این که چاله کن را روشن کنید باید بنزین و روغن دستگاه را چک کنید تا از پر بودن آن ها اطمینان یابید. سپس به صورت افقی، دستگاه را روی محل حفر چاله قرار دهید، به طوری که دسته گاز دستگاه به سمت بالا باشد. برای روشن کردن چاله کن، ابتدا باید در وضعیت روشن کلید دستگاه را قرار دهید. در مرحله دوم باید ساسات را بکشید. در مرحله سوم با استفاده از قسمت پستونکی باید بنزین را درون کاربراتور انتقال دهید. در مرحله چهارم، بر روی دسته ای که روی زمین قرار دارد، باید پای خود را بگذارید‌. در مرحله پنجم، به وضعیت عمودی باید چاله کن را برگردانید و روی نقطه مورد نظر قرار دهید، در مرحله ششم، برای سوراخ شدن زمین باید گاز دستگاه را بگیرید.
  • رعایت نکات ایمنی: در عقب قسمتی که اگزوز موتور قرار دارد، نباید قرار بگیرید‌، چون این کار باعث می شود دود ناشی از موتور به دستگاه تنفسی شما آسیب برساند و هم باعث ایجاد سوختگی در شما می شود. چاله کن دو نفره به دلیل این که موتوری قدرتمند دارد، باید به صورت دو نفره از آن استفاده کنید تا حفر گودال به شکل بهتری انجام شود‌ و ایجاد خطر کاهش پیدا کند. در هوای بارانی به هیچ عنوان از دستگاه چاله کن موتوری استفاده نکنید، اگر با موانع سخت یا سنگ در هنگام حفر چاله مواجه شده اید، به هیچ عنوان به دستگاه فشار وارد نکنید تا بخواهید حفر چاه را به زور انجام دهید. بدون روغن، هیچ گاه از دستگاه چاله کن بنزینی استفاده نکنید، چون باعث می شود دستگاه شاتون بزند‌. برای این که مته از نقطه مورد نظر شما انحراف نشود، باید یه چاله کوچک با فشار کم در زمین ایجاد کنید و سپس به درون خاک مته را با گاز زیاد فرو کنید تا چاله کنده شود. اگر برای مدت طولانی نمی خواهید از دستگاه چاله کن استفاده کنید، باید در وضعیت خاموش، دکمه پاور را بگذارید و سپس به صورت افقی دستگاه را روی زمین قرار دهید، به طوری که به سمت بالا دسته سمت راست قرار بگیرد.

بررسی صفر تا صد صادرات چاله کن

بررسی صفر تا صد صادرات چاله کن صادرات چاله کن در انواع مختلفی و به کشور های آسیایی و حتی اروپایی با بهترین برند ها و مناسب ترین قیمت انجام می شود. مراحل صادرات دستگاه حفره کن یا همان چاله کن، همانند صادرات بسیاری از محصولات و کالا ها می باشد. اولین مرحله، دریافت کارت بازرگانی است، که برای انجام صادرات مستقیم کاملا ضروری و لازم می باشد. شناخت کشور وارد کننده، مرحله دوم در صادرات محسوب می شود و شما با شناسایی کشور مقصد صادرات می توانید، بازاریابی را متناسب با شناخت کامل کشور مورد نظر انجام دهید، بازاریابی نقش اساسی در پیدا کردن مشتریان خارجی دارد و باید برنامه، زمان و هزینه زیادی برای آن صرف شود.

انواع چاله کن از نظر کیفیت

انواع چاله کن از نظر کیفیت، شامل گزینه های زیر می شوند:

  • چاله کن هیدرولیکی: همان چاله کن تراکتوری می باشد و می تواند با عمق بیشتر و بالای 10 متر حفاری کند و دارای مته با سایزهای مختلفی می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود هر سایزی از مته را که می خواهید، انتخاب کنید. این مدل چاله کن از قدرت بالایی برخوردار می باشد و به پشت تراکتور متصل می شود و برای زمین های سنگی، سفت و سخت بهترین گزینه محسوب می گردد و در انواع مختلفی مانند چاله کن دو تا چهار بازو هیدرولیکی و چاله کن هیدرولیکی تک بازو دسته بندی می شود‌.
  • چاله کن برقی: از قدرت و سرعت بالایی برخوردار می باشد و برای ایجاد حفره های بر پایه های حصاری، برای کاشت درخت و… استفاده می شود و با کمترین زمان ممکن می تواند حفره مورد نظر را ایجاد نماید.
  • چاله کن دستی: برای حفره های کم عمق و خاک های نرم استفاده می شود و با نام های مختلفی مانند چاله کن دست ساز، چاله کن بنزینی و چاله کن موتوری شناخته می شود برای کاشت تیره های چوبی، کشت درخچه و نهال استفاده می گردد.
  • چاله کن شمع: نام دیگر این مدل دستگاه حفاری، سویل مک می باشد و برای پروژه های بزرگی مانند بزرگراه ها و..‌ استفاده می شود و در صنعت کاربرد دارد و در حوزه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و از قیمت بالایی برخوردار می باشد.

پخش بی واسطه چاله کن تک نفره در سراسر ایران

پخش بی واسطه چاله کن تک نفره در سراسر ایران پخش بی واسطه چاله کن تک نفره در سراسر ایران، باعث شده امکان خرید دستگاه حفاری تک نفره به قیمت درب کارخانه به راحتی برای مشتریان کل کشور فراهم شود. مزیت های استفاده از دستگاه چاله کن باعث شده، پخش پر رونقی داشته باشد، که از مزیت های چاله کن به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • سرعت بالا: با سرعت بیشتری در قطعه کار می توانید با استفاده از این دستگاه سوراخ ایجاد کنید و با سرعت مناسبی می توانید دیگر عملیات حفاری را به وسیله آن انجام دهید.
  • خروجی کالا: پیشرفت هایی که در تولید این دستگاه انجام شده، موجب گردیده سرعت آن افزایش پیدا کند، که این به نوبه خودش موجب شده خروجی آن بالا رود.
  • کارکرد آسان: استفاده از این دستگاه بسیار آسان می باشد، که این باعث شده همیشه کارآیی اپراتورها حفظ شود.
  • انعطاف پذیری بالا: به دلیل این که کامل اتوماتیک می باشد از انعطاف خوبی برخوردار است و در هر زوایه ای می توان سوراخ ها را در آن ایجاد کرد.
  • هزینه نگهداری پایین و عمر طولانی: دستگاه حفره کن عمر بسیار بالایی دارد و هزینه نگهداری آن بسیار کم می باشد و برای مدت زمان طولانی تری می توانید با صرف هزینه نگهداری کمی از این دستگاه استفاده کنید.
  • اندازه مناسب: برش های حلقوی و در اندازه های مختلفی را ایجاد می کند، بین 12 میلی متر تا 150 میلی متر برش های حلقوی چاله کن می باشد‌ و با توجه به نیاز خود می توانید در برش های حلقوی عمق مختلف برش را انتخاب کنید و همین ها باعث شده اند، خرید چاله کن پشت تراکتوری اراک، خرید چاله کن پشت تیلر موتوری فرغونی، خرید چاله کن گلدونی باغی و…. همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشند.

مراکز توزیع چاله کن تک نفره در سطح کشور

مراکز توزیع چاله کن تک نفره در سطح کشور، از بزرگترین فعالان این عرصه می باشند و تمام خریداران و صادر کنندگان به آن ها مراجعه می کنند، به همین دلیل باکیفیت ترین برند ها را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان می گذارند. کاربرد های مختلف چاله کن باعث شده مراکز توزیع پر رونقی داشته باشد. برای کاشتن انواع گیاهان برای حفر کردن چاله و درختکاری در صنعت کشاورزی از دستگاه چاله کن یا گودکن استفاده می شود.

برای کندن چاله ای تیره برق، فنس کشی و… هم کاربرد دارد‌. استفاده از چاله کن دستی به زحمت و زمان بیشتری نیاز می باشد، به همین دلیل امروزه از چاله کن های مختلفی مانند چاله کن پشت تراکتوری، چاله کن بنزینی، چاله کن موتوری و‌….. استفاده می شود، که هر کدام از این ها اصول و کاربرد های خاصی دارند. این دستگاه با ایجاد حرکات دورانی می تواند زمین را سوراخ کند و حفره مورد نظر را در زمین های کشاورزی و باغبانی ایجاد می نماید.

با استفاده از این دستگاه می توانید، چاله هایی با حفره های متفاوتی را ایجاد کنید، به همین دلیل در مدل های مختلفی تولید می شود و با سرعت و دقت بالایی قادر است، حفره ها و چاله ها را ایجاد کند. مته هایی در دستگاه چاله کن موتوری وجود دارند، که به وسیله آن ها به راحتی حفر زمین را انجام می شود.

فروش مستقیم چاله کن تک نفره با بهترین کیفیت

فروش مستقیم چاله کن تک نفره با بهترین کیفیت فروش مستقیم چاله کن تک نفره با بهترین کیفیت و قیمت، توسط تولید کنندگان و فعالان دیگری که در این عرصه فعالیت می کنند، انجام می شود، که این باعث شده بدون مراجعه به تولید کننده، مشتریان بتوانند با قیمت درب کارخانه کالا را تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما