خرید کلی انواع نهرکن پسته از فروشگاه های معتبر رفسنجان

نهرکن پسته رفسنجان را می توان با کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه های معتبر عرصه کننده ادوات کشاورزی تهیه کرد. برای خرید کلی انواع نهرکن، بهتر است پیش از ثبت سفارش، از مشاوره و راهنمایی افراد باتجربه در این زمینه استفاده شود تا محصولی مطابق با نوع نیاز و دارای بهترین کارایی، دریافت شود. نهرکن قابل اتصال به تراکتور بوده و ارتفاع حفر خاک توسط آن قابل تنظیم می باشد.

خرید کلی انواع نهرکن پسته از فروشگاه های معتبر رفسنجان

آشنایی با نحوه قیمت گذاری انواع نهرکن در بازار ایران

آشنایی با نحوه قیمت گذاری انواع نهرکن در بازار ایران پرداختن به کشاورزی صنعتی و مدرن، بهترین راهکار در جهت بالا بردن بهره وری، صرفه جویی در زمان و هزینه است. امروزه ادوات کشاورزی مختلفی به کمک کشاورزان آمده تا با سرعت بیشتری به انجام امور مربوط به زمین زراعی پرداخته و از تعداد نیروهای انسانی کاسته و کار را با دقت بالاتری انجام دهند. نهرکن یکی از همین ادوات است که به تراکتور متصل می شود و به طور دقیق و یک دست، مسیری برای جاری شدن آب در زمین زراعی ایجاد می کند.

مزیت استفاده از نهرکن این است که می توان آن را هم بر روی تراکتورهای سبک و هم تراکتورهای سنگین نصب کرد. مانند کار با نیروی انسانی، دچار خطا و ایجاد نهر با عمق و یا عرض نامساوی نمی شود. حتی در زمین هایی که دارای خاک با بافتی نرم هستند هم قابل استفاده بوده و قادر به حفر نهر می باشد. با توجه به موارد یاد شده، اهمیت استفاده از نهرکن کاملا مشخص می باشد.

نحوه قیمت گذاری انواع نهرکن در بازار ایران براساس چند فاکتور کلی انجام می گیرد که عبارتند از:

  • مدل: نهرکن ها هم دارای چندین مدل مختلف هستند. برای قیمت گذاری آن باید توجه کرد نهرکن به شکل ثابت پشت تراکتوری و یا از نوع نهرکن تیلر حفاری است. تنوع مدل نهرکن به دلیل کاربردهای متفاوت آن بوده و در نوع خدمات و تعداد اموری که قادر به انجام است، با یکدیگر اختلاف دارند.
  • کیفیت: بدون شک کیفیت در جنس بدنه، طراحی و ساخت نهرکن یکی از مهمترین فاکتورهای قیمت گذاری آن می باشد. چنین محصولی از قطعات فولادی مقاوم و ضد زنگ ساخته شده و تیغه آن کاملا تیز است به طوری که به راحتی قادر به شکافتن زمین می باشد.
  • حجم سفارش: مشتریان عمده نهرکن می توانند از قیمت ارزانتر آن بهره مند شوند. همواره خرید در تعداد انبوه، دارای قیمت کمتری است و برای مشتری توجیه اقتصادی بهتری به دنبال خواهد داشت.
  • نحوه خرید: با خرید مستقیم از تامین کنندگان اصلی، می توان از قیمت تضمینی نهرکن اطمینان خاطر بیشتری داشت. خریدهای بدون واسطه نزدیک به واقعیت قیمت گذاری می شوند و با قیمت عادلانه ای به دست مصرف کننده می رسد.

چالش ها و موانع پیش رو جهت صادرات نهرکن

چالش ها و موانع پیش رو جهت صادرات نهرکن خوشبختانه کارخانه های ایرانی قادر به تولید انواع مختلف ادوات و تجهیزات کشاورزی در کشور بوده و مصرف کنندگان را از پرداخت پول های کلان برای خرید نمونه های خارجی معاف کرده اند. تولیدات باکیفیت و ارزان قیمت تولیدکنندگان ایرانی موجب شده تا انواع تیغه های نهرکن ساخته شده در کشورمان دارای مشتریان فراوانی خارج از مرزها باشند.

اما صادرات این محصول چندان هم راحت انجام نگرفته و با چالش ها و موانع بسیاری همراه است. متاسفانه تعرفه گمرکی برای صادرات نهرکن بالا بوده و هزینه اضافی را به صادرکنندگان تحمیل می کند. شرکت بازرگانی و یا صادرکننده ای که در حوزه صادرات ادوات کشاورزی مشغول به فعالیت است، باید بتواند توازنی میان هزینه های جانبی و سود حاصل از فروش برقرار کند تا از فعالیت در این عرصه تجاری منتفع شود.

از مهمترین چالش های پیش رو برای صادرات نهرکن، می توان به قوانین سختگیرانه و گاهی بسیار زمانبر گمرکی اشاره کرد. رویه صادرات باید به شکلی باشد که صادرکننده در کوتاهترین زمان ممکن، قادر به عرضه محصول خود در بازارهای جهانی بوده تا کمترین آسیب را در نتیجه نوسانات ارزی متحمل شود. اما متاسفانه یکی از بخش های بازدارنده در این حوزه، مراحل ترخیص کالا است.

در کنار مشکلات اداری در گمرکات کشور، چالش دیگری که پیش روی صادرات انواع نهرکن قرار دارد، ناشناس ماندن تولیدات ایرانی در میان مشتریان خارجی است. متاسفانه توجه کمی به بازاریابی و تبلیغات درست در حوزه صادرات کالای کشورمان می شود و همین عقب ماندن از بازاریابی اصولی در بازارهای جهانی، موجب شده تا محصولات باکیفیت و درجه یک ایرانی از رقابت با دیگر تولیدکنندگان، باز بمانند.

یکی دیگر از موانعی که پیش روی صادرات نهرکن وجود دارد، غیرشفاف بودن ارزش واحد پول ملی است. نوسانات متعدد ارزی موجب شده تا صادرکننده نتواند قیمت نهایی کالا را به درستی تعیین کرده و در بازار رقابتی امروز، حرفی برای گفتن داشته باشد.

نحوه ی صادرات نهرکن به کشورهای همسایه

نحوه ی صادرات نهرکن به کشورهای همسایه کشورهای همسایه، بزرگترین خریداران نهرکن تولید شده به دست مهندسان ایرانی هستند. ممکن است هنوز بازارهای بین المللی آشنایی چندانی با نهرکن های تولید کشورمان نداشته باشند، اما این موضوع دست کم درمورد همسایگان ایران صدق نمی کند. سالها تبادلات تجاری نزدیک میان تاجران و صادرکنندگان ایرانی با همتایان خود در کشورهای همجوار موجب شده تا مصرف کنندگان در این بازارها، اطمینان کاملی نسبت به محصولات ایرانی داشته باشند.

صادرکنندگان از موقعیت استثنایی نزدیکی مسافت با کشورهای همسایه و برقراری روابط سیاسی و تجاری نزدیک میان ایران و این کشورها به خوبی استفاده کرده و تمرکز فروش نهرکن را در بازار این کشورها قرار داده اند. برای صادرات نهرکن به کشورهای همسایه، همانند صادرات به دیگر نقاط جهان باید تمامی مراحل گمرکی به دقت پشت سر گذاشته شود.

پس از ارائه پروفرم که همان پیش فاکتور بوده و اطلاعات دقیقی از نوع محصول، تعداد و قیمت آن را مشخص می کند، مراحل اداری گمرک آغاز خواهد شد. در این قسمت، ارزشگذاری های گمرکی انجام گرفته، نرخ ترخیص کاری اعلام و هزینه های دیگری مانند انبار و حمل و نقل از مالک بار دریافت خواهد شد. سپس بهترین شیوه حمل و نقل که در مورد کشورهای همسایه، ترانزیت جاده ای است، انتخاب و محموله نهرکن آماده بارگیری خواهد شد.

عرضه بی واسطه نهرکن پسته با بهترین کیفیت

عرضه بی واسطه نهرکن پسته با بهترین کیفیت عرضه بی واسطه نهرکن پسته با بهترین کیفیت توسط تامین کنندگان اصلی در حوزه فروش انواع ادوات کشاورزی انجام می گیرد. شرکت پخش معتبر به کار توزیع نهرکن درجه یک و بادوام در شهرهای مختلف کشور از جمله رفسنجان به عنوان قطب باغات پسته ایران، مشغول می باشد. خرید مستقیم از این شرکت موجب دریافت محصولی با تضمین کیفیت و قیمت خواهد شد.

با خرید کلی انواع نهرکن پسته از فروشگاه های معتبر رفسنجان، می توان صرفه جویی خوبی در هزینه ها به عمل آورد و محصول را با قیمتی ارزانتر در مقایسه با سفارشات خرد، دریافت کرد. خریداران عمده نهرکن پسته، اغلب به کار صادرات این محصول می پردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما