خرید بی واسطه علف زن موتوری از معتبرترین فروشگاه

خرید بی واسطه علف زن موتوری و جک دیسک کشاورزی از معتبرترین فروشگاه در بهترین قیمت های ممکن انجام می شود که مشتری را متقاعد می کند که جهت خرید به این سمت متمایل شود زیرا خریدار نیز جویای راهی است تا بتواند محصول را باکیفیت و ارزان تهیه کند. خریدار نیز می تواند از این محل علف زن را متناسب با نیاز خود و بسیار ارزان تهیه کند و از قیمت های ارزان بهره مند شود.

خرید بی واسطه علف زن موتوری از معتبرترین فروشگاه

همه چیز درباره علف زن

همه چیز درباره علف زن ماشین علف زنی و ادوات کشاورزی دیسک یکی از پرکاربردترین ابزار باغبانی است که در انواع و اندازه های مختلف طراحی شده است. وظیفه اصلی آن همانطور که از نامش پیداست تراشیدن و برداشت علف های هرز، یونجه، علوفه و مانند آن است. این دستگاه به باغبانان و کشاورزان کمک می کند تا حذف کردن انواع علف های هرز را سرعت بخشند.

ماشین چمن زنی ماشینی است که از یک یا چند تیغه چرخان تشکیل شده است که برای بریدن سطح چمن به ارتفاع یکنواخت استفاده می شود. رایج ترین منبع تغذیه مورد استفاده در این دستگاه ها موتور احتراقی است، البته انواع دیگری از موتورهای الکتریکی نیز وجود دارند که با برق یا باتری کار می کنند. همچنین برای چمن زنی در اندازه های کوچک و فشرده از ماشین چمن زنی دستی بدون موتور استفاده می شود.

ماشین علف زنی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

  • موتور: مهمترین قسمت دستگاه است که توان و قدرت آن را تعیین می کند. برخی از آن ها دارای موتور دو زمانه هستند.
  • میله رابط: این قسمت به صورت میله ای یا لوله ای طراحی شده و بسته به نوع ماشین چمن زنی طول های متفاوتی دارد.
  • دسته: دستگیره های چمن زنی را می توان به شکل هایی مانند دسته دوچرخه، دسته گرد، تک دسته و … طراحی کرد.
  • قسمت برنده: قسمت برنده یک ماشین چمن زنی به مدل آن بستگی دارد. برخی از آن ها 2 تا 8 تیغه فلزی یا 36 تا 100 تیغه دندانه دار دارند. برخی از محفظه های دیگر به جای تیغه دارای توچی نخ است که نوع خاصی از نخ است که در انواع مختلف مانند مغزدار، گرد، مربعی، دندانه دار و … ساخته می‌شود.
  • لوازم جانبی: این لوازم مخصوص گیاهان است که از نوع چند منظوره می باشد که علاوه بر دستگاه اصلاح علف و گیاه قابلیت های دیگری نیز برای باغبانی و هرس دختانه دارد.

هر آنچه باید از صادرات علف زن بدانیم

در صادرات علف زن شرکای تجاری ایران به تعدادی از کشورها مانند عراق، افغانستان، ترکمنستان، پاکستان، مصر، امارات متحده عربی، ترکیه، آلمان، تاجیکستان، چین، هند و آلمان محدود است که کشورهای همسایه به طور سنتی خریدار کالا و خدمات ایرانی هستند چون الگوی سلیقه و مصرف افغانی ها شبیه ایرانی ها است. مردم عراق به دلیل اشتراکات فرهنگی، مذهبی و مرز مشترک و همسایگی با ما به کالاهای ساخت ایران علاقه خاصی دارند.

البته در این میان نیاز این کشورها، کیفیت و قیمت کالای ایرانی نسبت به سایر رقبا و منافع اقتصادی ناشی از آن نیز باید در نظر گرفته شود. علاوه بر این عوامل، تجارت با کشورهای منطقه، از جمله کشورهایی که عمدتاً ارز در آنها مبادله می‌شود، کمتر تحت تأثیر تحریم‌ها قرار می‌گیرد. امارات متحده عربی، شریک تجاری اصلی ایران است و بخش بزرگی از صادرات و واردات ایران از طریق این کشور انجام می شود.

سرمایه گذاری های انجام شده و نیاز کشورهای واردکننده به کالاهای صادراتی ایرانی نیز می تواند در این زمینه تعیین کننده باشد. اما با توسعه دیپلماسی سیاسی و گسترش روابط سیاسی با کشورهای مختلف، زمینه برای حضور کشورهای مختلف در بازار ایران و حضور کالاهای ایرانی در کشورهای مختلف پنج قاره فراهم خواهد شد. لذا جهت توسعه صادرات بازارهای هدف صادراتی باید توسط سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی ایران و سازمان های صادراتی شناسایی شود.

بازارهای هدف باید بر اساس معیارهای مختلفی از جمله اشتراکات، همسایگی ها، توافقات، مزیت های اقتصادی، سطح روابط سیاسی و … اولویت بندی شوند و علامت تجاری محصول کشور صادرکننده در سه سطح محصولی، پروژه ای و ملی خواهد بود. کلیه تبلیغات و بازاریابی در بازارهای هدف برای برندهای ملی باید توسط دولت انجام شود و با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، علاوه بر افزایش سرمایه بانک توسعه صادرات ایران و صندوق ضمانت صادرات ایران، ارز و اعتبارات مورد نیاز واحدهای تولیدی و صادراتی به ریال پرداخت شود.

بررسی میزان ارز آوری علف زن با صادرات آن

بررسی میزان ارز آوری علف زن با صادرات آن

صادرات علف زن یکی از فعالیت های مهم اقتصادی است که از اهداف بسیاری از تجار می باشد و در جوامع مختلف از گذشته تا به امروز برای توسعه اقتصادی کشورها انجام می شود. این فعالیت اقتصادی در تقابل با فعالیت های وارداتی بوده و امری مهم و حیاتی در افزایش رونق اقتصادی کشورها محسوب می شود. حتی کارشناسان حوزه اقتصاد همگی می بینند که صادرات کالا عامل اصلی توسعه اقتصادی کشورهاست و از این رو دولت ها سعی می کنند سنگ بنای آن باشند و با توجه به اهمیت، شرایط مناسبی را برای این فرآیند مهم اقتصادی برای تجار و بازرگانان ایجاد کنند.

صادرات کالا فرآیندی بسی دشوار است, بنابراین انجام این فرآیند اقتصادی همواره ضروری است. برای انجام این فرآیند، علاوه بر شناسایی بین المللی، همیشه باید با قوانین و مقررات کشورهای دریافت کننده آشنا بود. به طور کلی باید بگوییم که فرآیند آن مستلزم رعایت یک سری قوانین و مقررات است که عموماً به آن مراحل صادرات کالا می گویند.

بنابراین برای صادرات علف زن به کشورهای مختلف باید تاجر با این مراحل آشنا بوده و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد، هر کشوری برای دستیابی به توسعه اقتصادی نیازمند انجام این فعالیت مهم و جدی است و از این رو دولت ها همواره تلاش می کنند تا یک پلت فرم مناسب برای این فعالیت اقتصاد مهمی ارائه دهند و بازرگانان باید از مراحل انجام این کار آگاه باشند و قوانین بین المللی در این زمینه را بدانند.

نکات قابل توجه در هنگام خرید علف زن

عوامل مهم در انتخاب ماشین چمن زنی مناسب:

  • سریع ترین و ساده ترین راه برای چمن زنی و علف های هرز یا حتی برداشت یونجه استفاده از ماشین چمن زنی است. (اندازه چمنی که می خواهیم روی آن کار کنیم).
  • مساحت زمینی که قصد انجام عملیات را دارید و همچنین اندازه و نوع چمنی که قرار است سطح زمین(مسطح یا تپه ای) نقش مهمی در انتخاب ماشین چمن زنی دارد.
  • تعداد و نوع موانع اعم از درختان، باغچه های گل و غیره محدودیتی در چمن زنی ندارند، می تواند تمام علف های هرز و اضافی را به خوبی درو کند. با این اینکه، کیسه یا سبدی برای جمع آوری علف ها هم زمان وجود ندارد.

تنوع کارهای چمن زنی باعث شده است تا دستگاه در انواع چمن زنی سبک، سنگین و چند منظوره دسته بندی شود.

  • علف زن دستی: از این دستگاه ها برای چمن زنی با مساحت کمتر از 150 متر مربع استفاده می شود. هنگام استفاده از این دستگاه اپراتور باید کمی سریعتر راه برود تا ماشین های چمن زنی به درستی کار کنند.
  • علف زن برقی: در این دسته از دستگاه ها این موتور الکتریکی است که وظیفه تامین نیروی محرکه را بر عهده دارد, این دستگاه نیاز به نگهداری کمتر نسبت به نوع بنزینی دارد و معایب آن نیاز مداوم داشتن به برق، به دلیل طول سیم برق و پیچیدگی و پیچ خوردن آن است.
  • علف زن کوله پشتی: چمن زن بخو برای درو یونجه، حاشیه زنی و علف زنی نیز استفاده می شود. استفاده از آن راحت تر است و نیاز به استرس کمتری دارد، اما نقطه ضعف آن این است که کنترل دستی خرطومی کاهش می یابد و سایش فنر کابل خرطومی بسیار بیشتر است.
  • علف زن بنزینی: قوی‌تر و سریع‌تر از نوع برقی بوده، اما آسیب‌پذیرتر است و نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارد و همچنین در مکان‌هایی که برق در دسترس نیست به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • علف زن موتوردار (ماشین): برای چمن زنی در مقادیر زیاد و بیش از 200 متر مربع از ماشین چمن زنی استفاده می شود. این دستگاه ها در مدل های معمولی و سرنشین دار در بازار موجود هستند و در حجم کاری بسیار بالا استفاده می شود و از قیمت و استحکام بالاتری برخوردار است

سفارش علف زن موتوری از فروشنده معتبر

سفارش علف زن موتوری از فروشنده معتبر سفارش علف زن موتوری از فروشنده معتبر پذیرفته می شود که در این روش خرید مشتری می تواند مدل و نمونه دلخواه محصول را سفارش دهد و از برند و اصل و باکیفیت بودن محصول نیز اطمینان بالایی خواهد داشت. همچنین به تولید کننده نیز می توان مستقیم سفارش خرید داد که در این محل به دلیل عرضه مستقیم قیمت ها ارزانتر بوده و خریدی رضایت بخش صورت خواهد گرفت.

دستگاه علف زن دارای قدرت و استحکام خوبی است و تعادل مناسبی دارد در این صورت اپراتور می تواند به راحتی از عهده آن برآید و در حین کار خطری برای او نداشته باشد. همچنین تیغه های برش از کیفیت و استحکام خوبی برخوردار است و به خوبی با محیط زیست سازگار می باشد و آلودگی کمی ایجاد می کند, این دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

در استفاده و نگهداری از علف زن باید به نکات مهمی توجه نمود و قبل از هر گونه تعمیر، نگهداری یا تعویض تیغه، موتور را باید خاموش کرده و شمع ها را بردارید. موتور دستگاه باید به صورت دوره ای و در فواصل زمانی مشخص بررسی و نگهداری شود و روغن دستگاه باید در ابتدای هر فصل به صورت دوره ای تعویض شود. زیرا در فصل برداشت گرد و غبار و ناخالصی در روغن جمع می شود که به دستگاه آسیب می زند.

شمع های دستگاه علف زن را به صورت دوره ای باید تمیز کنید و در صورت معیوب بودن آنها را تعویض کنید و فیلتر هوا را نیز تعویض یا تمیز کنید. اگر فیلتر ماشین چمن زنی شما از کاغذ آکاردئونی ساخته شده است، به سادگی درپوش فیلتر را بردارید و تمام کثیفی ها را با شلنگ فشار قوی بشویید. وقتی فیلتر کاغذی خیلی اشباع شد، آن را تعویض کنید.

فروش عمده علف زن موتوری با مناسب ترین قیمت

فروش عمده علف زن موتوری درجه یک با مناسب ترین قیمت انجام می شود که در اینصورت مشتریانی که قصد خرید عمده دارند نیز می توانند محصول مورد نظر را بدون واسطه و با قیمت های ارزانتری تهیه کنند. این محصول دارای کیفیت های بالایی است و در انواع مدل ها به فروش می رسد که به دلیل تنوع در مدل ها با نیاز تمامی مشتریان سازگاری دارد.

یکی از سوالات اصلی مخاطبان و چالشی که اکثر مشتریان هنگام خرید ماشین علف زنی، مواجه هستند این است که علف زنی پشتی بهتر است یا علف زنی دوشی؟ به طور کلی، بر اساس بازخورد و گزارش های کاربران، کار با چمن پشتی بسیار آسان تر و راحت تر از کولی است. کار با نوع پشتی فشار کمتری به اپراتور در طول عملیات وارد می کند. سرعت دستگاه های پشتی در مقایسه با نوع دوشی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. به طور کلی، ماشین چمن زنی پشتی طول عمر کمتری نسبت به دستگاه دوشی دارد. بنابراین با توجه به تعاریف فوق، نوع دوشی سرعت کار بالاتری دارند و متعاقباً دیرتر خراب می شوند، اما کار با آنها برای افراد حرفه ای دشوار در نظر گرفته شده است. .

علف زن دوشی حرفه ای تر است و سرعت کار بالا را در طول عملیات برش فراهم می کند. اما در عوض، اپراتور هنگام کار با دستگاه دوشی با چالش ها و استرس های زیادی مواجه می شود. اما در طرف دیگر ماجرا، ماشین چمن زنی پشتی به عنوان یک گزینه مطمئن شناخته می شود که راحتی را برای اپراتور فراهم می کند اما سرعت را در حین کار کاهش می دهد و دستگاه به دلیل کوله داشتن آسیب پذیرتر است.

چه روغنی برای علف زنی/ مناسب است؟ انتخاب روغن مناسب برای ماشین علف زنی به نوع موتور و دو یا چهار برابر بودن آن بستگی دارد. اگر موتور ماشین چمن زنی شما دو زمانه است باید روغن و بنزین را با هم ترکیب کرده و داخل مخزن بریزید، پیشنهاد می کنیم برای موتور دو زمانه از روغن مناسب آن استفاده کنید. اما اگر ماشین چمن زنی چهار زمانه است پیشنهاد می کنیم از روغن 40 درجه استفاده کنید.

عرضه مستقیم علف زن موتوری در سراسر ایران

عرضه مستقیم علف زن موتوری در سراسر ایران عرضه مستقیم علف زن موتوری در سراسر ایران راهی را برای مشتریان فراهم نموده تا بدین وسیله بتوانند محصول را ارزان و باصرفه تهیه کنند و ضمن بهره مندی از کیفیت ممتاز محصول از هزینه های اولیه خود بکاهند. لذا انواع علف زن بنزینی دست دوم, تیلر علفتراش, پشت تراکتوری و دیگر مدل ها در اشکال مختلفی به فروش می رسد که مشتری نیز جهت خرید از حق انتخاب بالایی برخوردار بوده و می تواند متناسب با نیاز خود و کاربرد نوع محصول خرید خود را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما