مرکز فروش روتیواتور دو چرخ با کیفیت عالی

در حال حاضر روتیواتور، یکی از انواع دستگاه ها و ادوات کشاورزی به حساب می آید که با انواع مدل های متنوع در کشور با کیفیت بالا تولید و نیز با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود که طرفداران زیادی دارد. بنابراین مرکز فروش روتیواتور دو چرخ، سعی می کند تا این محصول عمده را به روش مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهد که عرضه مستقیم محصول به دلیل حذف واسطه ها بسیار ارزان بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

مرکز فروش روتیواتور دو چرخ با کیفیت عالی

آشنایی با نحوه صادرات روتیواتور از ایران

آشنایی با نحوه صادرات روتیواتور از ایران

امروزه شرکت های تولیدی زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه ساخت انواع ادوات و تجهیزات و نیز ماشین آلات کشاورزی از رونق تولیدی گسترده ای برخوردار می باشند که با استفاده از دانش روز و همچنین بهره مندی از تجربیات کادری مجرب و متخصص توانسته اند مطابق با استانداردهای روز دنیا انواع مدل های دستگاه روتیواتور را با کیفیت مرغوب تولید و نیز با قیمت مناسب روانه بازارهای جهانی نمایند که از لحاظ اقتصادی و صادراتی و نیز میزان تولیدات انبوه محصول از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

باید گفت: نحوه صادرات روتیواتور از ایران به کشورهای همسایه، مستلزم رعایت و در نظر گرفتن یک سری مراحل مختلف می باشد که بایستی توسط فروشنده و تجار ایرانی صورت گیرد که شامل صدور تعرفه های گمرکی، صدور کارت بازرگانی از سازمان بازرگانی، صدور مجوزهای لازم و مربوطه از سازمان های اداری مختلف، رعایت شیوه نامه ها، مقرات و قوانین استاندارد بین المللی، در نظر داشتن هزینه های جانبی می باشد.

از جمله هزینه های جانبی می توان به بسته بندی، دستمزد کارگران، صدور بارنامه حمل و نقل، هزینه ترخیص کاری کالا، هزینه انبارداری، نگهداری، باربری و دیگر موارد اشاره داشت که چنانچه این موارد و تعرفه ها به خوبی و به طور صحیح توسط فروشندگان و صادرکنندگان ایرانی انجام شود از سود و ارزآوری زیادی برای کشور برخوردار خواهد شد.

نکاتی که خریدار روتیواتور باید بداند

نکاتی که خریدار روتیواتور باید بداند

دستگاه روتیواتور، با مدل های گوناگون در ابعاد و اندازه، تنوع طرح های مدرن، با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار عرضه و به فروش می رسد که جهت خرید آن خریدار باید نکاتی را مورد توجه قرار دهد که هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشود.

  • خریدار دستگاه روتیواتور باید به قطعات و تجهیزات استفاده شده در دستگاه دقت لازم نماید.
  • باید به جنس بدنه از آهن، اصل بودن و استاندارد بودن دستگاه توجه و دقت لازم نماید.
  • هنگام خرید این نوع دستگاه خریدار باید، آن را بر اساس نوع کاربرد از فروشگاه ها و مراکز معتبر خریداری نماید.
  • خریدار دستگاه روتیواتور باید، به شکل ظاهری، کیفیت، برند، قیمت، اندازه، نوع کاربرد دستگاه و غیره توجه خاصی داشته باشد.
  • خریدار این مدل از دستگاه باید، به قطعاتی مانند: تیغه تیز، تعداد خیش ها، میزان ظرفیت دستگاه و عملکرد بالای آن توجه و دقت لازم داشته باشد.

ناگفته نماند که دستگاه روتیواتور جویبار، از برندهای معروف و تولید داخل کشور محسوب می شود که از مشخصات منحصر به فرد و مزایای زیادی در امر کشاورزی برخوردار می باشد که جهت شخم زدن و زیر و رو کردن خاک در زمین های زراعی و باغی، و مرطوب نگه داشتن خاک، هموار ساختن زمین های زراعی ناهموار، بسیار حائز اهمیت می باشد که امروزه از دو نوع کشویی جک دار و معمولی در بازار بیشتر به فروش می رسند.

خرید مستقیم روتیواتور دو چرخ درجه یک

خرید مستقیم روتیواتور دو چرخ درجه یک

امروزه دستگاه روتیواتور از پرمصرف ترین و نیز پرفروش ترین دستگاه ها و ادوات کشاورزی در دنیا محسوب می شوند که خرید این نوع دستگاه ها با مدل های مختلف از طریق نمایندگی های عمده فروش در سراسر کشور به روش مستقیم و بی واسطه صورت می گیرد. فروش این محصول صنعتی به این روش بسیار مقرون به صرفه بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

شایان ذکر است دستگاه روتیواتور جکی کشویی، قابلیت شخم زدن زمین های زراعی را دارد و نیز سرعت کار را بالا می برد و همچنین کار کشاورزی را بهبود می بخشد که این به دلیل استفاده از قطعات مهم و اصل در تولید آن می باشد که شامل: گیربکس، تیغه ها، پره ها، تعداد چرخ، پایه نگهدارنده، محافظ تیغه، چرخ دنده و دیگر قطعات می باشند. هر چه کیفیت دستگاه و قطعات به کار رفته در دستگاه بالا تر باشد از دوام و عمر طولانی و نیز قیمت بالاتری برخوردار خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما