سفارش خرید گاوآهن پایه بلند از معتبرترین فروشگاه

امروزه برای انجام امور کشاورزی از ادوات و وسیله های بسیار پیشرفته استفاده می شود تا بتوان سالانه محصولات بیشتری تولید نمود. ‏گاوآهن پایه بلند یکی از این ادوات می‌باشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، باعث انجام سریع امور کشاورزی و تولید محصول با کیفیت می شود.

‏گاوآهن، دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد همچنین دارای انواع مختلفی است که در ادامه مطالب با انواع و کاربرد آن آشنا می شوید.

خریداران محترم می‌توانند، برای خرید گاوآهن با کیفیت به مجموعه فروشندگان حاضر که مشغول به تولید و فروش مستقیم این محصول می باشد مراجعه نمایند.

سفارش خرید گاوآهن پایه بلند از معتبرترین فروشگاه

راهنمای خرید بهترین نوع گاوآهن

راهنمای خرید بهترین نوع گاوآهن همانطور که می دانید، امروزه ادوات‌ کشاورزی، دارای انواع بسیار مختلفی می باشد که از نظر کیفیت و کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند، همچنین دارای انواع مختلفی هستند که خریداران باید با توجه به نیاز خود، بهترین نوع گاو آهن را انتخاب نمایند. در ادامه مطالب به راهنمای خرید بهترین گاوآهن می‌پردازیم.

جنس تیغه های گاو آهن، متفاوت می باشد. به همین دلیل توصیه می شود در هنگام خرید، به فولادی بودن جنس تیغه حتما توجه نمایید، زیرا یکی از مهم ترین اجزای گاو آهن جنس تیغه آن می باشد و در هنگام خرید حتما باید به آن دقت شود.

یکی دیگر از دلایلی که برای خرید بهترین نوع گاو آهن باغی باید به آن توجه شود، اندازه تیغه ها می باشد، زیرا هرچه تیغه ها بزرگ تر باشد در هنگام آماده سازی زمین، شکاف با عمق بیشتری ایجاد می کند.

انواع گاوآهن:

  1. گاو آهن قلمی
  2. گاوآهن بشقابی
  3. گاوآهن برگرداندار
  4. چهار خیش تسمه ای

میدانیم که گاوآهن برای شخم زدن، کندن، زیر و رو کردن خاک و به زبان ساده، آماده کردن زمین برای کاشت محصول، مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل یکی از مهم ترین ادوات کشاورزی محسوب می شود. این دستگاه، زمین را شکاف می دهد و با توجه به نوع تیغه، شکاف ها عمق متفاوتی دارند . معمولا عمق شکاف از ۱۰ تا ۴۰ سانتی متر می باشد.

فروش گاوآهن پایه بلند با تخفیف ویژه

فروش گاوآهن پایه بلند با تخفیف ویژه همانطور که می دانید امروزه فروشنده های بسیار زیادی مشغول به فروش انواع مختلف گاوآهن در مکان های مختلف می باشند. اما متاسفانه افرادی هستند که گاوآهن بی کیفیت را به عنوان گاو آهن درجه یک در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهند و باعث از بین رفتن اعتماد مردم به این محصول می شوند.

به همین دلیل، توصیه می شود خریداران محترم، برای خرید گاوآهن پایه بلند به فروشندگان معتبری مراجعه کنند که به فروش گاو آهن پایه بلند با تخفیف ویژه می پردازند، زیرا این فروشنده ها در سراسر ایران، دارای اعتبار می باشند و محصول با کیفیتی در اختیارمشتریان قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما