سفارش خرید گاوآهن ایرانی با مناسب ترین قیمت

از ادوات کشاورزی پرکاربرد در همه زمین های کشاورزی و به عنوان یکی از اصلی ترین تجهیزات خاک ورزی اولیه گاوآهن است که انواع بسیار متفاوتی از نظر ابعاد و اندازه دارد و یکی از بهترین آنها گاوآهن ایرانی بوده که با قیمت مناسب در سفارش خرید آن قابل دسترسی است به این ترتیب کسانی که قصد خرید این گاوآهن را دارند از طریق ارتباط مستقیم با فروشنده قادر به ثبت سفارش آن برای خود می باشند و به این شکل بهترین این گاو آهن را به دست می آورند.

سفارش خرید گاوآهن ایرانی با مناسب ترین قیمت

آشنایی با مشخصات ظاهری گاو آهن

آشنایی با مشخصات ظاهری گاو آهن گاوآهن وسیله ای بسیار کاربردی و از ادوات لازم برای آماده کردن زمین های کشاورزی است و این وسیله کاربردی از آهن ساخته شده است که امروزه علاوه بر آهن از فلزاتی همچون نیکل و کروم نیز در آن استفاده می شود تا علاوه بر استحکام زیاد دارای خاصیت ضد زنگ نیز باشد چون این محصول همواره با خاک در ارتباط است و رطوبت موجود در خاک یا سنگ ریزه‌های آن باعث فرسایش بقیه بخش‌های آن می شوند بنابراین جنس این محصول اهمیت بسیار زیادی دارد.

از مشخصات ظاهری گاوآهن دارا بودن بدنه اسکلت فولادی است که تیغه های مخصوص به تعداد مشخص و در فواصل معین به گونه ای بر روی آن نصب شده اند که در قسمت پایین لبه تیز نوک تیز آن قرار دارد و در بخش بالا حالت پهن تری دارند و به شاسی متصل شده اند.

این تیغه ها در انواع مختلف گاوآهن با هم فرق دارند به طوری که برخی از آنها به صورت یک لبه و برخی به صورت دو لپه هستند که خاک را در جهت مشخصی زیر و رو می کنند همچنین دیگر مشخصه ظاهری گاوآهن عرض آن است که در انواع این وسیله با هم فرق می کند به طوری که برخی از آنها از عرض زیادی برخوردارند در حالی که نمونه های دیگر این محصول که برای زمین های کشاورزی کوچک به کار می روند عرض کمتری داشته و تنها در چند تیغه برای شخم زدن دارند.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری این محصول داشتن محلی برای اتصال به تراکتور است چون این وسیله به تنهایی هیچ عملکرد و فایده‌ای ندارد و باید به وسیله ابزار کشنده مانند تراکتور در سطح زمین کشاورزی به حرکت در آید تا موجب شخم زدن آن شوند به همین جهت برای این کار در قسمت جلو محلی ویژه دارند که به تراکتور متصل می‌شود و این امکان را به تراکتور می دهد تا تنظیم ارتفاع را انجام دهد.

تیغه ها جهت ایجاد شخم با عمق های متفاوت در زمین هم به وسیله جک تراکتور بالا و پایین برده می شوند هم در بعضی از نمونه های مدرن هر یک از تیغه ها به صورت جداگانه یا همگی با هم تنظیم ارتفاع می شوند و به این شکل عمق شخم و بر اساس نیاز مشخص می گردد.

گاوآهن ها دارای رنگ کوره ای هستند چون این نوع رنگ نه تنها چسبندگی بسیار خاصی به فلزات مختلف از جمله آلیاژهای آهن دارد بلکه باعث مقاومت در برابر رطوبت و ضربه می شود و به این شکل از فرود آمدن هر نوع آسیب به بخش زیرین خود که فلز است جلوگیری می کند علاوه بر این در ایجاد ظاهر و نمای بهتر در گاو آهن نقش دارد.

چند نکته مهم هنگام انتخاب گاوآهن

برای کشاورزانی که جهت آماده سازی زمین های خود به گاو آهن نیاز دارند و بین انواع مختلف این محصول مانند گاو آهن دو خیش، چهار خیش،چرخشی، چهار خیش تسمه ای و باغی باید مناسب ترین را انتخاب کنند همچنین کسانی که صادر کننده گاوآهن ایرانی به کشورهای دیگر هستند و به دنبال بهترین این وسیله کشاورزی هستند چند نکته مهم هنگام انتخاب آن وجود دارد که توجه به آنها به خریداران کمک می‌کند تا محصولی با کیفیت و درجه یک را به دست آورند؛ این چند نکته به طور خلاصه عبارتند از :

  • جنس تیغه گاوآهن باید از جنس شاسی آن متفاوت است چون بدنه اصلی گاوآهن در تماس مستقیم با خاک قرار ندارد و تنها کافی است که از استحکام زیادی برخوردار باشد اما تیغه ها به طور مرتب با خاک در ارتباط هستند و تحت تاثیر سایش زیادی قرار دارند بنابراین باید بسیار محکم باشد و میزان سایش پذیری آن فوق العاده پایین باشد به همین دلیل توجه به جنس آنها در خرید این محصول فوق العاده مهم است.
  • گاوآهن باید امکان تنظیم ارتفاع تیغه ها جهت شخم در عمق های متفاوت را دارا باشد چون هر یک از غلات و دانه ها به عمق کاشت متفاوتی نیاز دارند به همین دلیل گاو آهنی که خریداری می شود باید دارای این ظرفیت و قابلیت باشد در غیر این صورت عملکرد و کارایی چندانی ندارد و صرفاً برای چند محصول مشخص مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای حرکت روان تر گاوآهن در زمین های کشاورزی معمولا یک یا چند چرخ نیز در کنار تیغه ها یا انتهای گاوآهن بسته می شود که ابعاد چرخ و تعداد آنها نقش بسیار زیادی در چگونگی حرکت گاو آهن دارد بنابراین توجه به این مسئله نکته بسیار مهم و کلیدی می باشد.
  • طرز کار گاوآهن فوق العاده مهم است و با توجه به زمینی که عملیات کشاورزی یعنی شخم زدن در آن انجام می‌شود باید گاوآهن با عرض مناسب خریداری شود که در مورد زمین های بزرگ بهتر است عرضه کار گاو آهن زیاد باشد و برای زمین های با مساحت متوسط و کوچک نیازی به کار زیاد نیست.
  • وزن گاوآهن باید متناسب با توانایی و قدرت تراکتور باشد که آن را به راحتی جابجا می کند مثلاً گاوآهن های سنگین باید برای تراکتور های قدرتمند خریداری شوند و این گاوآهن ها توسط تراکتور های معمولی قابل جابجایی و شخم زدن نیستند.

تاثیر قیمت ارز بر قیمت گاوآهن

تاثیر قیمت ارز بر قیمت گاوآهن یکی از مهمترین مواردی که بر قیمت گاوآهن تاثیر مستقیم دارد نرخ ارز است و کمترین مقدار نوسان در نرخ ارز بر قیمت گاوآهن تاثیر خواهد گذاشت که این مسئله در مورد نمونه های خارجی گاوآهن به تنهایی صدق نمی‌کند بلکه گاوآهن های ایرانی نیز مستقیما از نرخ ارز تأثیر می‌پذیرند که علت این مسئله نیز با جنس آهنی آنها مرتبط است.

گاو آهن از فلز آهن ساخته شده است و آهن از فلز های با نرخ و قیمت جهانی است و هرگونه نوسان در قیمت جهانی این فلز باعث تغییر قیمت گاوآهن می‌شود و هر نوع تغییر کوچک و بزرگ در نرخ جهانی آهن بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد.

قیمت ریالی این فلز در ایران متاثر از نرخ ارز است به این معنی که بالا رفتن نرخ ارز باعث افزایش نرخ آهن می شود به گونه ای که کاهش قیمت ارز باعث کاهش قیمت آهن خواهد شده و به این شرکت بین نرخ ارز و قیمت آهن و در نهایت نرخ گاوآهن در ایران رابطه مستقیمی وجود دارد.

نوسان نرخ ارز در کشور ما بسیار زیاد است و هر چند سال یک بار نرخ ارز چند برابر می شود و این افزایش چند برابری مستقیماً بر قیمت آهن تاثیر می‌گذارد و آن را افزایش می دهد که در نتیجه آن نرخ آهن با آن نیز بیشتر می‌شود به همین خاطر در دهه های گذشته افزایش سالانه نرخ ارز باعث شده قیمت گاوآهن متاثر از نرخ ارز چند ده برابر شود.

افزایش نرخ ارز برای صادرکنندگان به صورت مقطعی همیشه درآمدزایی قابل توجهی از صادرات گاوآهن داشته است و چون با افزایش نرخ ارز قیمت گاوآهن در داخل کشور نسبت به کشورهای همسایه ارزان تر خواهد بود و هزینه های کارگری و قیمت هزینه تولید در داخل کشور پایین است؛ صادر کنندگان با افزایش نرخ ارز امکان صادرات این محصول به کشورهای دیگر را خواهند داشت و سود بیشتری به دست خواهند آورد.

راه های موثر برای افزایش صادرات گاوآهن

ایران از کشورهایی است که در زمینه تولید ادوات کشاورزی در منطقه جایگاه ویژه‌ای دارد و صنایع مرتبط با تولید ادوات کشاورزی در کشور نمونه هایی از این محصولات همچون گاوآهن را تولید می‌کنند و به بازار عرضه می نماید؛ عرضه این محصول تنها در بازار داخلی نبوده بلکه صادرات آن به کشورهای دیگر نیز انجام می‌شود و به این شکل صادرات درآمد خوبی نصیب صادرکنندگان می کند.

برای افزایش درآمد حاصل از صادرات گاوآهن باید راهکارهای جدیدی جهت بالا بردن حجم صادرات انتخاب شود که یکی از این راه ها افزایش کیفیت محصول ایرانی نسبت به برند های خارجی است که در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و استفاده از تجهیزات روز برای ساخت این گاوآهن ها باعث شده کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان تمایل بیشتری به خرید آهن ایرانی داشته باشند.

گاو آهن ایرانی هم از نظر کیفیت آن با نمونه های خارجی رقابت می کند و هم از قیمت ارزانتری نیز برخوردار است بنابراین بالا بردن کیفیت نمونه‌های گاوآهن تولید شده در ایران یکی از راه های موثر برای افزایش تقاضا برای آن در کشورهای همسایه است.

استفاده از مدل های روز گاوآهن که قابلیت تنظیم ارتفاع را به راحتی دارند همچنین عرض کار آنها قابل تنظیم است و توسط تراکتور های مختلف جابجا می شوند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب جهت استفاده توسط صادرکنندگان است و از مشتری های زیادی در خارج کشور برخوردارند بنابراین ارائه نمونه های پیشرفته و بروز گاو آهن باعث افزایش صادرات این محصول خواهد شد.

داشتن کیفیت و امکان تامین سریع قطعات همچنین وجود نمایندگی های شرکت های تولید کننده گاوآهن ایرانی در کشورهای دیگر یکی از دلایلی است که خریداران در این بازارها به سفارش گاوآهن ایرانی روی آورده اند به این ترتیب این امتیازات برای گاو آهن ایرانی باعث شده که تقاضای بیشتری برای این محصول در کشورهای همسایه وجود داشته باشد و این مسئله به افزایش صادرات گاو آهن کمک می کند.

فروش بی واسطه گاوآهن ایرانی با بهترین کیفیت

فروش بی واسطه گاوآهن ایرانی با بهترین کیفیت بهترین نمونه های گاو آهن ایرانی با کیفیت فوق العاده عالی در فروش بی واسطه این محصول به خریداران عرضه می‌شود و مشتریانی که قصد خرید این گاو آهن را دارند در فروش مستقیم که توسط تولید کننده آن انجام می‌شود با بهترین کیفیت این محصول آشنا شده و آن را از فروشنده تهیه می کنند.

فروش بی واسطه به صورت اینترنتی انجام می‌شود و کسانی که به صورت عمده به این گاو آهن نیاز دارند به این طریق آن را ارزانتر به دست می آورند همچنین فروش گاوآهن مذکور در نمونه های مختلف آن به راحتی با استفاده از روش های عرضه اینترنتی به مشتریان از کلیه نقاط کشور انجام خواهد شد همچنین صادرکنندگان نیز در این فروش خاص آن را ارزان تر به دست آورده و از صادرات این وسیله کشاورزی به بازارهای منطقه ای سود بهتری کسب می کنند.

عرضه مستقیم گاوآهن ایرانی با بهترین کیفیت

بهترین کیفیت گاوآهن ایرانی با قیمتی بسیار عالی در عرضه مستقیم توسط تولید کننده برتر آن در کشور انجام می شود و چون فروش مستقیما از طرف فروشنده صورت می گیرد قیمت ارزانی دارد تا به این ترتیب یکی از بهترین گاوآهن ها که کیفیت رقابتی با نمونه های خارجی دارد به دست آنها برسد.

عرضه بهترین این محصول به صورت اینترنتی بوده و در این روش نمونه های مختلف این وسیله با تصویر کامل از زوایای مختلف به همراه لیست کاملی از مشخصات آن به نمایش گذاشته شده است و خریداران با مراجعه به همین سایت، گاوآهن مورد نیاز خود را پس از مطالعه مشخصات و راهنمای خرید در سایت سفارش می دهند تا به این شکل برای آنها ثبت سفارش شود.

عرضه گاوآهن به این شیوه کمک قابل توجهی به خریداران خواهد کرد تا ارزان تر از فروشنده و واسطه ای نمونه های درجه یک گاوآهن را در عرض مورد نظر خود به دست آورند و حتی برای تجارت از آن استفاده نمایند تا این گاوآهن برای آنها درآمد خوبی داشته باشد.

صادرات گاوآهن ایرانی به کشور های همسایه

صادرات گاوآهن ایرانی به کشور های همسایه گاوآهن ایرانی با استفاده از استانداردهای جهانی و در مدل های روز آن توسط تولید کنندگان داخلی با استفاده از فلز باکیفیت ساخته می شود و بهترین طراحی برای آن در نظر گرفته شده تا با نیاز بازارهای مختلف همخوانی داشته باشد و به این ترتیب گزینه ای مناسب برای مشتریان در خارج کشور گردد.

صادرات گاوآهن ایرانی به کشور های همسایه هر ساله در حال انجام است و کسانی که صادرات ادوات کشاورزی را انجام می دهند از طریق تولید کننده داخلی آن را در کیفیت عالی تهیه کرده تا به این شکل نمونه های بسیار مختلف این محصول را به مشتریان ارائه کنند.

صادرات به کشورهای همسایه هزینه کمی برای صادر کنندگان دارد چون صادرات با تعرفه بسیار کم گمرکی ممکن است و گاهی در این زمینه معافیت هایی نیز وجود دارد همچنین فاصله تا این بازارها بسیار کم بوده به همین دلیل در اسرع وقت این ادوات از کشور خارج شده و به دست مشتریان آن در بیرون مرزها خواهند رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما