بزرگترین شرکت تولید علف زن برقی در خاورمیانه

علف زن برقی، ساخته شده در بزرگترین و معتبرترین شرکت تولید در خاورمیانه است. به دلیل ساختار قوی و باکیفیت آن، برای استفاده در هر زمان که به آن نیاز داشته باشید، مناسب است. قدرت و کارایی فوق العاده این دستگاه ها تضمین شده می باشد. تولید علف زن برقی با تمامی استاندارد ها مطابقت دارد و قادر است پاسخگوی انتظارات افراد باشد.

بزرگترین شرکت تولید علف زن برقی در خاورمیانه

انواع علف زن از نظر قیمت

انواع علف زن از نظر قیمت شما می توانید با انتخاب مناسب با توجه به وسعت منطقه از مدل های مختلف علف زن، که ده ها ویژگی متنوع دارد را در باغ خود استفاده کنید. قیمت این دستگاه ها که ده ها مدل مختلف مانند رونیکس را دارند، شامل طیف وسیعی است. اولین عاملی که در هنگام تعیین قیمت در نظر گرفته می شود، قدرت موتور دستگاه می باشد. زیرا کیفیت و قدرت موتورهای موجود در ماشین های چمن زنی بر عوامل بسیاری تأثیر می گذارد، از عرض تیغه ها گرفته تا میزان علف جمع آوری دستگاه.

قدرت موتور ماشین چمن زنی محدوده وسیعی دارد. به عنوان مثال، ماشین هایی با توان موتور 1000 وات و 1200 وات برای برش کاری در مناطق کوچک بسیار ایده آل هستند. با این حال، برای مناطق بزرگتر از 400 متر مربع، موتور های بسیار قوی که با بنزین کار می کنند، باید ترجیح داده شوند. بنابراین، این تغییر قدرت در تفاوت قیمت بین ماشین های علف زن منعکس می شود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که بر فاکتور قیمت تاثیر می گذارد، ظرفیت جمع آوری چمن ماشین آلات است. همانطور که مشخص است یک ماشین چمن زنی علف های بریده شده را درون قیف، واقع در پشت خود جمع می کند. اندازه این محفظه دوباره به قدرت موتور بستگی دارد؛ زیرا قدرت موتور با توجه به وسعت منطقه ای که قرار است درو شود، متفاوت می باشد. ماشین های با ظرفیت بالا برای مناطق بزرگ ترجیح داده می شوند.

بین دستگاه 30 لیتری و 50 لیتری تفاوت قیمت وجود دارد. پس به طور کلی ممکن است بین مدل های برقی، بنزینی، چهار کاره، خطی و همچنین بین قدرت، وزن و ظرفیت ماشین های چمن زنی، تفاوت قیمت زیادی وجود داشته باشد.

خرید علف زن برقی از مراکز معتبر

خرید علف زن برقی از مراکز معتبر دستگاه های علف زن که دارای مدل های مختلف هستند، جهت فروش در معتبرترین مراکز، موجود گردیده است. این دستگاه ها در زمان های تخفیف با قیمت های بسیار مناسب تری نسبت به قیمت های معمولی خود برای فروش عرضه می شوند. لذا پیشنهاد ما این است که در دوره های تخفیف به این‌ مراکز مراجعه کرده، در آنجا پس از بررسی و اطمینان یافتن از کیفیت علف زن و سایر ادوات کشاورزی، اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما